Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri : global ve yerel yaklaşım / Erdoğan Koç.
Language: Turkish Series: ; 93.Publication details: Ankara : Seçkin Yayıncılık, 2013. Edition: 5. bsDescription: 370 s.; 24 cmISBN:- 9789750224515
- HF 5415.32 .K63 2013
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | HF 5415.32 .K63 2013 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 00012030 |
Browsing Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
No cover image available
![]() |
||
HF5415.32 .I85 2003 Tüketici davranışları | HF5415.32 .I85 2008 Tüketici davranışları | HF 5415.32 .K36 2003 Kadınlar ne ister? / | HF 5415.32 .K63 2013 Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri : global ve yerel yaklaşım / | HF5415.32 K63 2019 Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri/ | HF 5415.32 .M3719 2017 Büyük veri iş başında : 45 yıldız şirket büyük veriyi nasıl kullandı? / | HF 5415.32 .O33 2005 Tüketici davranışı |
İsletmenin temel amacı müşteri yaratmak ve müşterileri tutmak olduğu için bir isletmenin iki (ve sadece iki) temel fonksiyonu vardır: pazarlama ve innovasyon (yenilikçilik). Pazarlama ve innovasyon (yenilikçilik) sonuç üretir. Diğer fonksiyonların hepsi maliyet üretir." (Peter Drucker) Tüketici sofistikasyonunun derinleştiği ve marka kalabalıklığının son derece arttığı günümüzde, tüketici davranışını anlamak ve uygun yenilikleri pazarlama stratejileri ile hayata geçirmek isletmenin rekabet gücü geliştirmesini etkileyen en önemli unsurlardan biri haline gelmiştir. Bu kitap iki farklı okuyucu hedef kitlesine, i) is hayatındaki yöneticilere ve ii) lisans/yüksek lisans seviyesindeki öğrencilere, zengin içerikli, fakat aynı zamanda kolay okunur bir içerik sunmaktadır. Kitabın pek çok üniversitede lisans ve yüksek lisans seviyesinde ders kitabı olarak okutulması ve is hayatındaki yönetici ve is adamlarından aldığı olumlu geribildirim de kitabın başarısını kanıtlamaktadır. Kitap, tüketici davranışını ve pazarlama stratejilerini hem yerel hem de global perspektiften incelemenin yanı sıra pek çok strateji uygulamaları örnekleri ile sadece Ne sorusuna değil, Nasıl ve Niçin sorularına da ışık tutmaktadır. Kitapta pazarlama ve tüketici davranışı ile ilgili kavram ve terimlerin İngilizceleri de verilerek, bu alanda kendilerini daha da geliştirmek isteyen is hayatındaki uygulayıcılara ve öğrencilere, İngilizce olarak bir temel kavramsal alt yapı oluşturma imkânı sağlanmaktadır. Ayrıca, bu özellik sayesinde kitap üniversitelerin lisans ve yüksek lisans (Türkçe) programlarında ana kitap olarak tavsiye edilebileceği gibi, İngilizce programlarda da öğrencilerin anlamalarını kolaylaştırıcı bir yardımcı kitap olarak da kullanılmaya imkân vermektedir. Kitabı ders kitabı olarak kullanacak öğretim üyeleri yazar tarafından hazırlanmış power point sunumları editor@seckin.com.tr adresinden isteyebilirler. Konu Başlıkları - Tüketici Davranışına Giriş - Pazarlamanın Temelleri - Algılama (Perception) - Öğrenme ve Hafıza - Motivasyon ve İlgilenim - Tutumlar, Benlik ve Kişilik - Değerler, Yaşam Biçimleri ve Kültür - Referans Grupları, Aile ve Cinsiyet - Satın Alma Karar Süreci - Pazarlama İletişimi ve İkna Teknikleri .