Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri : (Record no. 9978)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 03258na a2200289 4500
001 - KONTROL NUMARASI
Control Dosyası 12542
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı KOHA_mirakil
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20220831233417.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 140214b tu 000 0
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9789750224515
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu TR-IsBEY
Kataloglama Dili tur
Değştiren Kurum TR-IsBEY
041 0# - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu tur
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası HF 5415.32
Cuttur Numarası .K63 2013
090 ## - YEREL YER NUMARASI
Yerel Yer Numarası HF 5415.32 .K63 2013
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Koç, Erdoğan.
245 1# - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri :
Alt Eseradı vb. global ve yerel yaklaşım /
Sorumluluk Bildirimi Erdoğan Koç.
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ
Basım Bildirimi 5. bs.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri Ankara :
Yayınevi Seçkin Yayıncılık,
Yayın Tarihi 2013.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 370 s.; 24 cm
440 ## - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
Volume/sequential designation 93.
500 ## - GENEL NOT
Genel Not İsletmenin temel amacı müşteri yaratmak ve müşterileri tutmak olduğu için bir isletmenin iki (ve sadece iki) temel fonksiyonu vardır: pazarlama ve innovasyon (yenilikçilik). Pazarlama ve innovasyon (yenilikçilik) sonuç üretir. Diğer fonksiyonların hepsi maliyet üretir." (Peter Drucker)
International Standard Serial Number (SE) [OBSOLETE] Tüketici sofistikasyonunun derinleştiği ve marka kalabalıklığının son derece arttığı günümüzde, tüketici davranışını anlamak ve uygun yenilikleri pazarlama stratejileri ile hayata geçirmek isletmenin rekabet gücü geliştirmesini etkileyen en önemli unsurlardan biri haline gelmiştir.
-- Bu kitap iki farklı okuyucu hedef kitlesine, i) is hayatındaki yöneticilere ve ii) lisans/yüksek lisans seviyesindeki öğrencilere, zengin içerikli, fakat aynı zamanda kolay okunur bir içerik sunmaktadır. Kitabın pek çok üniversitede lisans ve yüksek lisans seviyesinde ders kitabı olarak okutulması ve is hayatındaki yönetici ve is adamlarından aldığı olumlu geribildirim de kitabın başarısını kanıtlamaktadır.
-- Kitap, tüketici davranışını ve pazarlama stratejilerini hem yerel hem de global perspektiften incelemenin yanı sıra pek çok strateji uygulamaları örnekleri ile sadece Ne sorusuna değil, Nasıl ve Niçin sorularına da ışık tutmaktadır.
-- Kitapta pazarlama ve tüketici davranışı ile ilgili kavram ve terimlerin İngilizceleri de verilerek, bu alanda kendilerini daha da geliştirmek isteyen is hayatındaki uygulayıcılara ve öğrencilere, İngilizce olarak bir temel kavramsal alt yapı oluşturma imkânı sağlanmaktadır. Ayrıca, bu özellik sayesinde kitap üniversitelerin lisans ve yüksek lisans (Türkçe) programlarında ana kitap olarak tavsiye edilebileceği gibi, İngilizce programlarda da öğrencilerin anlamalarını kolaylaştırıcı bir yardımcı kitap olarak da kullanılmaya imkân vermektedir.
-- Kitabı ders kitabı olarak kullanacak öğretim üyeleri yazar tarafından hazırlanmış power point sunumları editor@seckin.com.tr adresinden isteyebilirler.
-- Konu Başlıkları
-- - Tüketici Davranışına Giriş
-- - Pazarlamanın Temelleri
-- - Algılama (Perception)
-- - Öğrenme ve Hafıza
-- - Motivasyon ve İlgilenim
-- - Tutumlar, Benlik ve Kişilik
-- - Değerler, Yaşam Biçimleri ve Kültür
-- - Referans Grupları, Aile ve Cinsiyet
-- - Satın Alma Karar Süreci
-- - Pazarlama İletişimi ve İkna Teknikleri .
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Tüketici davranışı
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Pazarlama
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Consumer behavior
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Marketing
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Koha item type Books
900 ## - YEREL BİLGİ
Kontrol Mehmet Faruk Akgül
440 ## - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
-- 30650
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Koha sıralama için normalleştirilmiş sınıflandırma Kredi için değil Koha itemnumber (otomatik oluşturulmuş) Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Kodlanmış Konum Niteleyicisi Maliyet, Alış Fiyatı Para Birimi Toplam Ödünçverme Toplam Yenileme Yer Numarası Demirbaş Numarası Son Görülme Tarihi Son Kontrol Tarihi Fatura Tarihi Gizli Not / Satın Alma Notu Materyal Türü
    Library of Congress Classification   HF541532 K63 02013   12051 Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi 14/02/2014 Satınalma Genel Derme 23.99 Türk Lirası 2 2 HF 5415.32 .K63 2013 00012030 16/11/2023 13/10/2023 17/01/2014 D&RFatura NO: H592746 Books