Marka ve Göstergebilim \ editörler; Serap Bozkurt, Nüket Güz.
Material type:
- 9786055664596
- HF 5823 M37 2023
Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | HF 5823 .M37 2023 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Bağışlayan : Serap Bozkurt | 00023092 |
Browsing Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
No cover image available
![]() |
![]() ![]() |
||
HF5823 .L23 2004 Advertising by design : creating visual communications with graphic impact / | HF 5823 L23 2010 Advertising by design :generating and designing creative ideas across media / | HF 5823 .M3 H55 2016 Hikaye tasarımı : Yeni reklamlar değil, yeni dünyalar yaratın / | HF 5823 .M37 2023 Marka ve Göstergebilim \ | HF 5823 .M3819 Reklamcılık / | HF5823 .M67 2009 Advertising : principles & practise | HF 5823 .O956 2010 Üçü bir arada : reklamcılığa giriş medya planlama kreaktif düşünce / |
Kaynakça vardır.
Günümüz dünyasında, markaların gücü ve etkisi endüstrileri ve giderek kentleri bile biçimlendiren önemli bir güce, neredeyse yadsınamaz bir erkin göstergeler bütününe dönüştü. Ancak bu etki, yalnızca ürünlerin ya da hizmetlerin niteliğini değil, aynı zamanda markaların iletişim dili ve göstergelerle nasıl ilişkilendirildiğiyle de yakından ilişkilidir. "Marka ve Göstergebilim" adlı bu yapıt, markaların üstelik markalaşma hedefiyle çalışan kentlerin arkasındaki simgelerin ve göstergelerin anlamını bulmak ve nasıl etkili bir biçimde kullanılacağını anlamak isteyen herkes için bir yol haritası, bir izlence sunar.
Yapıtta göstergebilim marka iletişimi bağlamında ele alınmıştır. Markaların nasıl birer gösterge ve / ya da göstergeler yumağı konumuna geldiğini, tüketicilerin bu göstergeleri nasıl algıladığını ve marka iletişiminin göstergebilimsel boyutları ele alınmıştır. Okurlar, hemen her türden göstergelerin gücünü anladıkça, tüketici davranışlarını ve marka algısının biçimlendirebilme yol-yordamını bulgulayacaktır.
Marka yönetimi, pazarlama iletişimi ya da reklamcılık gibi alanlarda çalışanlar, göstergebilim meraklıları için yön sunan göstergebilim ve pazarlama dünyasının kesişimindeki bu önemli çalışma göstergelerin dolayısıyla göstergebilimin gücünü anlamaya ve marka iletişimini daha etkili bir biçimde yapılandırmaya yardım edecek bir kaynaktır.