Marka ve Göstergebilim \ (Record no. 21724)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 02469nam a2200301 4500
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı KOHA_mirakil
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20231122142232.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 231122b tu ||||| |||| 00| 0 tur d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9786055664596
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu TR-IsBEY
Kataloglama Dili tur
Çeviri Kurumu TR-IsBEY
Açıklama Kuralları rda
041 ## - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu tur
050 0# - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası HF 5823
Cuttur Numarası M37 2023
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Marka ve Göstergebilim \
Sorumluluk Bildirimi editörler; Serap Bozkurt, Nüket Güz.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayınevi art-es yayıncılık;
Yayın Tarihi 2023.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 416 sayfa;
Boyutları 20 cm.
490 0# - DİZİ BİLDİRİMİ
Dizi Bildirimi Es yayınları:
Cilt Numarası 99
490 0# - DİZİ BİLDİRİMİ
Dizi Bildirimi Görsel göstergebilim:
Cilt Numarası 5
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Kaynakça vardır.
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu Günümüz dünyasında, markaların gücü ve etkisi endüstrileri ve giderek kentleri bile biçimlendiren önemli bir güce, neredeyse yadsınamaz bir erkin göstergeler bütününe dönüştü. Ancak bu etki, yalnızca ürünlerin ya da hizmetlerin niteliğini değil, aynı zamanda markaların iletişim dili ve göstergelerle nasıl ilişkilendirildiğiyle de yakından ilişkilidir. "Marka ve Göstergebilim" adlı bu yapıt, markaların üstelik markalaşma hedefiyle çalışan kentlerin arkasındaki simgelerin ve göstergelerin anlamını bulmak ve nasıl etkili bir biçimde kullanılacağını anlamak isteyen herkes için bir yol haritası, bir izlence sunar.<br/>Yapıtta göstergebilim marka iletişimi bağlamında ele alınmıştır. Markaların nasıl birer gösterge ve / ya da göstergeler yumağı konumuna geldiğini, tüketicilerin bu göstergeleri nasıl algıladığını ve marka iletişiminin göstergebilimsel boyutları ele alınmıştır. Okurlar, hemen her türden göstergelerin gücünü anladıkça, tüketici davranışlarını ve marka algısının biçimlendirebilme yol-yordamını bulgulayacaktır.<br/>Marka yönetimi, pazarlama iletişimi ya da reklamcılık gibi alanlarda çalışanlar, göstergebilim meraklıları için yön sunan göstergebilim ve pazarlama dünyasının kesişimindeki bu önemli çalışma göstergelerin dolayısıyla göstergebilimin gücünü anlamaya ve marka iletişimini daha etkili bir biçimde yapılandırmaya yardım edecek bir kaynaktır.
650 00 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Göstergesel Uzam.
Alt başlık biçimi Göstergebilim.
650 00 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Semiotic Space.
Alt başlık biçimi Semiotics.
650 00 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Marka Yönetimi.
Alt başlık biçimi Brand Management.
650 00 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Pazarlama İletişimi.
Alt başlık biçimi Marketing Communications.
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
9 (RLIN) 64526
Yazar Adı (Kişi adı) Bozkurt, Serap.
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
9 (RLIN) 64527
Yazar Adı (Kişi adı) Güz, Buket.
900 ## - YEREL BİLGİ
Kontrol Hande Çalışkur
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Koha item type Books
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Koha sıralama için normalleştirilmiş sınıflandırma Kredi için değil Koha itemnumber (otomatik oluşturulmuş) Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirbaş Numarası Son Görülme Tarihi Fatura Tarihi Materyal Türü Genel Not / Bağış Notu
    Library of Congress Classification   HF5823 M37 02023   27041 Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi 22/11/2023 Bağış   HF 5823 .M37 2023 00023092 22/11/2023 22/11/2023 Books Bağışlayan : Serap Bozkurt