Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | HF 5415 A48 2016 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAĞIŞLAYAN: Ertuğrul Sarıyar. | 00016880 |
Browsing Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
![]() |
No cover image available
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
HF5415 .A48 2006 Modern pazarlama | HF5415 .A48 2006 Modern pazarlama | HF5415 .A48 2007 Pazarlamaya giriş / | HF 5415 A48 2016 Pazarlama ilkeleri ve yönetimi / | HF 5415 .A53 L66 2009 The longer long tail : How andless choice is creating unlimited demand / | HF 5415 .A5319 2011 Bedava : radikal bir fiyatın geleceği / | HF 5415 .A55 2016 Pazarlamadan perakendeye : hayata dair / |
Kaynakça ve dizin vardır.
İÇİNDEKİLER Pazarlama Kavramı, Pazarlamanın Temelleri ve Pazarlama Anlayışında Değişim Pazarlama, Sosyal Yaşam, Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi ve Pazarlamaya Yönelik Eleştiriler Pazar ve Pazarlama Çevresi Tüketici Davranışları Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici Davranışları Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi Konumlandırma Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması Ürün - Mallar ve Hizmetler Ürün ve Marka Yönetimi Yenilik (İnovasyon) ve Yeni Ürün Geliştirme Fiyat ve Fiyatlandırma Fiyatlandırma Stratejileri Pazarlama İletişimi Pazarlama İletişimi Araçları Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları Toptancılık ve Perakendecilik Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme Postmodernizm, Pazarlamaya Eleştirel Yaklaşım ve Geleceğe İlişkin Öngörüler