Local cover image
Local cover image
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Custom cover image
Custom cover image

Pazarlama ilkeleri ve yönetimi / Remzi Altunışık , Şuayıp Özdemir , Ömer Torlak.

By: Contributor(s): Language: Turkish Series: ; yayın no.Publication details: İstanbul: Beta, 2016.Edition: 2. bsDescription: 559 s. : 24 cmISBN:
  • 9786053335481 (pbk.)
Subject(s): LOC classification:
  • HF 5415 A48 2016
Summary: İÇİNDEKİLER
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Barcode
Books Books Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi HF 5415 A48 2016 (Browse shelf(Opens below)) Available BAĞIŞLAYAN: Ertuğrul Sarıyar. 00016880

Kaynakça ve dizin vardır.

İÇİNDEKİLER Pazarlama Kavramı, Pazarlamanın Temelleri ve Pazarlama Anlayışında Değişim Pazarlama, Sosyal Yaşam, Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi ve Pazarlamaya Yönelik Eleştiriler Pazar ve Pazarlama Çevresi Tüketici Davranışları Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici Davranışları Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi Konumlandırma Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması Ürün - Mallar ve Hizmetler Ürün ve Marka Yönetimi Yenilik (İnovasyon) ve Yeni Ürün Geliştirme Fiyat ve Fiyatlandırma Fiyatlandırma Stratejileri Pazarlama İletişimi Pazarlama İletişimi Araçları Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları Toptancılık ve Perakendecilik Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme Postmodernizm, Pazarlamaya Eleştirel Yaklaşım ve Geleceğe İlişkin Öngörüler

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share