Pazarlamanın temelleri : bir pazarlama stratejisi planlama yaklaşımı / William D. Perreault, Jr., Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy ; çeviri editörü, Asım Günal Önce.
Language: Turkish Original language: English Publication details: Ankara : Nobel, 2013.Edition: 13. bsDescription: xviii, 615 s. res. ; 28 cmISBN:- 9786051335117
- Essentials of marketing : a marketing strategy planning approach. Turkish.
- HF5415 .M378 2013
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | HF5415 .M378 2013 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 00013369 |
Browsing Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
HF 5415 .L4819 2008 30 günde gerilla pazarlama / | HF5415 .M3173 2001 Marketing principles and practice | HF5415 .M37 2000 Marketing Theory : a student text | HF5415 .M378 2013 Pazarlamanın temelleri : bir pazarlama stratejisi planlama yaklaşımı / | HF5415 .M83 2002 Temel pazarlama bilgileri | HF 5415 .M83 2006 Pazarlama ilkeleri : ve örnek olaylar / | HF 5415 .M83 2006 Pazarlama ilkeleri : ve örnek olaylar / |
Özgün adı: Essentials of marketing : a marketing strategy planning approach.
13. bs'dan çeviri.
Kaynakça ve dizin vardır.