Pazarlamanın temelleri : bir pazarlama stratejisi planlama yaklaşımı /
Perreault, William D.
Pazarlamanın temelleri : bir pazarlama stratejisi planlama yaklaşımı / William D. Perreault, Jr., Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy ; çeviri editörü, Asım Günal Önce. - 13. bs. - Ankara : Nobel, 2013. - xviii, 615 s. res. ; 28 cm.
Özgün adı: Essentials of marketing : a marketing strategy planning approach. 13. bs'dan çeviri.
Kaynakça ve dizin vardır.
9786051335117
Pazarlama.
Marketing.
HF5415 / .M378 2013
Pazarlamanın temelleri : bir pazarlama stratejisi planlama yaklaşımı / William D. Perreault, Jr., Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy ; çeviri editörü, Asım Günal Önce. - 13. bs. - Ankara : Nobel, 2013. - xviii, 615 s. res. ; 28 cm.
Özgün adı: Essentials of marketing : a marketing strategy planning approach. 13. bs'dan çeviri.
Kaynakça ve dizin vardır.
9786051335117
Pazarlama.
Marketing.
HF5415 / .M378 2013