Kadınların satın alma ve tüketim davranışları üzerine bir araştırma / (Record no. 21844)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 02377cam a2200349 i 4500
001 - KONTROL NUMARASI
Control Dosyası 21899227
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı TR-IsBEY
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20241022170642.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 210210s2019 tu a b 000 0 tur c
010 ## - LC KONTROL NUMARASI
LC Kontrol Numarası 2020356094
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9786057852359
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 6057852354
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu TR-IsBEY
Kataloglama Dili tur
Çeviri Kurumu TR-IsBEY
041 ## - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu tur
050 00 - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası HF 5415.332 .W66
Cuttur Numarası T64 2019
100 1# - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Tokgöz, Emrah,
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Kadınların satın alma ve tüketim davranışları üzerine bir araştırma /
Sorumluluk Bildirimi Dr. Öğretim Üyesi Emrah Tokgöz.
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ
Basım Bildirimi Birinci Basım.
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Place of production, publication, distribution, manufacture Çankaya, Ankara :
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer Gece Akademi,
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice 2019.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 112 pages :
Diğer fiziki detaylar illustrations ;
Boyutları 24 cm
336 ## - CONTENT TYPE
Content type term text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - MEDIA TYPE
Media type term unmediated
Media type code n
Source rdamedia
338 ## - CARRIER TYPE
Carrier type term volume
Carrier type code nc
Source rdacarrier
504 ## - BİBLİYOGRAFİ NOTU
Bibliyografi Notu Includes bibliographical references (pages 99-112).
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu Günümüzde kadınlar, iş hayatına girmenin de etkisiyle, hane halkı harcamalarında giderek daha fazla söz sahibi olmaya başlamıştır. Bu nedenle kadın tüketiciler her zaman önemli bir hedef pazar olarak görülmeye devam etmektedir. Hedef pazarın tüketim alışkanlıklarını anlamak, pazarlama biliminin temel görevidir. Tüketici davranışları alanında yapılan çalışmalar, büyük olasılıkla, pazarlama biliminin gelişimini sağlayan köşe taşlarından birisidir. Dünyada kültürel, sosyal veya ekonomik şartlar değiştikçe tüketici davranışları da değişmeye devam etmektedir. Bu açıdan bakıldığında, tüketici davranışları alanında yapılan araştırmaların popülerliğini hiçbir zaman kaybetmeyeceği söylenebilir. Müşteri odaklı bakış açısıyla, pazarlama yöneticileri öncelikle, hedef pazarın istek, ihtiyaç ve davranışlarını bilmeli ve ardından uygun pazarlama planlarını hazırlamalıdır. Buradan hareketle, kadınlardan oluşan hedef pazarda faaliyet gösteren işletmeler, markalar ve pazarlama yöneticilerine veya bu alanda çalışma yapmak isteyen akademisyenlere faydası olacağını düşündüğüm bu araştırmayı yaptım.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Women consumers
Coğrafi Alt Konu Turkey.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Consumption (Economics)
Coğrafi Alt Konu Turkey.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Consumer behavior
Coğrafi Alt Konu Turkey.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Shopping
Genel Alt Konu Social aspects
Coğrafi Alt Konu Turkey.
900 ## - YEREL BİLGİ
Kontrol Hande Çalışkur
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Koha item type Books
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Koha sıralama için normalleştirilmiş sınıflandırma Kredi için değil Koha itemnumber (otomatik oluşturulmuş) Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Para Birimi Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirbaş Numarası Son Görülme Tarihi Fatura Tarihi Gizli Not / Satın Alma Notu Materyal Türü
    Library of Congress Classification   HF5415332 W66 T64 02019   27178 Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi 22/10/2024 Satınalma   HF 5415.332 W66 .T64 2019 00023226 22/10/2024 09/10/2024 Kadınlara pazarlama : kadın tüketicilerin kalbine ulaşmanın yolları / Mary Lou Quinlan adlı kayıp kitap yerine duygu yaman tarafından temin edildi. PREFİX FATURA NO:DR02024000098755 . Books