Yerel kapak resmi
Yerel kapak resmi
Amazon kapak resmi
Amazon.com'dan alınan resim
Özel kapak resmi
Özel kapak resmi

İnovasyonun on tipi / Larry Keeley, Ryan Pikkel, Brian Quinn, Helen Walters ; çeviren Gamze Sert.

Dil: Türkçe Seri kaydı: ; yayın no.Yayın ayrıntıları:Ankara: Nobel, 2013.Baskı: 1. bsTanım: 255 s. : şkl. ; 19 cmISBN:
  • 9786053202271 (pbk.)
Konu(lar): LOC sınıflandırması:
  • HD 53 İ56 2015
Özet: BİRİNCİ KISIM İNOVASYON
Yıldız derecelendirmeleri
    Ortalama puan: 0.0 (0 oy)
Mevcut
Materyal türü Geçerli Kütüphane Yer numarası Durum Barkod
Books Books Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi HD 53 İ56 2015 (Rafa gözat(Aşağıda açılır)) Kullanılabilir 00014749

Özgün adı : Ten types of innovation : the discipline of building breakthroughs. Kaynakça ve dizin vardır.

BİRİNCİ KISIM İNOVASYON YEPYENİ BİR DİSİPLİN DOĞUYOR Artık yeni bir bilim doğuyor, işlerin nasıl yapıldığı kökten değişiyor. Modern inovasyon uygulamasında gerçekleşen tam olarak bu. Fakat unutmayın: Efsaneler her yerdedir ve bunları silemezsiniz. İKİNCİ KISIM İNOVASYONUN ON TİPİ ÇIĞIR AÇAN BULUŞLARIN YAPI TAŞLARI Her yeni disiplinin kalbinde genellikle basit ve düzenleyici bir sistem yatar. Temelinde neyin işe yaradığını ve neyin başarısızlığa uğradığını yöneten bir yapı ve düzen vardır. Bunu bilinçli bir şekilde anlamak inovasyonu daha kolay ve daha etkili yapar. 1. BÖLÜM 2 İNOVASYONU YENİDEN DÜŞÜNMEK Eski zaman bilgilerinin kökünü kazıyın, yerine mantığı koyun 2. BÖLÜM 16 ON TİP Genel bakış 3. BÖLÜM 18 KÂR MODELİ Nasıl para kazanılır? 4. BÖLÜM 22 NETVVORK Değer yaratmak için diğerleri ile nasıl iletişim kurulur? 5. BÖLÜM 26 YAPI Yetenek ve varlıklarınızı nasıl organize eder ve sıralarsınız? 6. BÖLÜM 30 SÜREÇ işinizi yapmak için imzanızı veya üstün yöntemlerinizi nasıl kullanırsınız? 7. BÖLÜM 34 ÜRÜN PERFORMANSI Sizi ayıran özellikleri ve işlevselliği nasıl geliştirirsiniz? ÜÇÜNCÜ KISIM DAHA FAZLASI DAHA GÜÇLÜDÜR DAHA BÜYÜK ETKİ İÇİN İNOVASYON TİPLERİNİ KARIŞTIRIP EŞLEŞTİRİN Çok sayıda inovasyon tipi kullanmak, rakiplerin kolayca saptayıp taklit edemeyeceği daha sofistike . . . ve şaşırtıcı sonuçlara yol açar. . . . 8. BÖLÜM 38 ÜRÜN SİSTEMİ Birbirini tamamlayan ürün ve hizmet sistemi nasıl yaratılır? 9. BÖLÜM 42 HİZMET Sunularınızın değerini nasıl destekleyip güçlendirebilirsiniz? 13. BÖLÜM 62 ÜRÜNLERİN ÖTESİNE GİDİN Kolay taklit edilmekten kaçınmanın yolları 14. BÖLÜM 78 BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR Tiplerin kombinasyonunu kullanan inovasyonlar daha iyi sonuçlar doğurur 10. BÖLÜM 46 KANAL Sunularınızı müşterilere ve kullanıcılara nasıl ulaştırırsınız? 11. BÖLÜM 90 MARKA Sunularınızı ve işletmenizi nasıl temsil edersiniz? 12. BÖLÜM 54 MÜŞTERİ ANGAJMANI Nasıl güçlü bağlantılar geliştirirsiniz? DÖRDÜNCÜ KISIM DEĞİŞİMLERİ SAPTAYIN ATILIMLARLA SONUÇLANAN KOŞULLARI GÖRÜN Endüstrileri değiştiren inovasyonlar, bir anda ortaya çıkmış gibi görünebilir. Aslında büyük değişikliklere ihtiyaç duyulduğunda ortaya çıkan ilk uyarı sinyallerini ve o anda onları kavramanız gerektiğini görebilirsiniz. BEŞİNCİ KISIM İNOVASYONDA BAŞI ÇEKİN ATILIMLAR YARATMAK İÇİN DAHA İYİ PLANLAR KULLANIN Karmaşık inovasyon türleri, özlerinde benzer bileşenleri paylaşmaktadır. Başarılı inovasyon çalışmaları çözümlenip ayrıştınIdığında yeni konseptleri inşa edecek yapı kolonları ortaya çıkar. 15. BÖLÜM 100 BOŞLUKLARA DİKKAT EDİN Kör noktalarınızı keşfedin 16. BÖLÜM 104 GELENEKLERE MEYDAN OKUYUN Rakiplerinizin nereye odaklandığını belirleyin ve farklı tercihlerde bulunun 17. BÖLÜM 118 ÖRÜNTÜYÜ TANIMA Endüstrilerin ve pazarların nasıl dönüştüğünü görün ve işaretleri fark edip üzerilerine hamle yapanlardan ders alın 18. BÖLÜM 130 HEDEFİNİZİ KELİMELERE DÖKÜN Nerede ve nasıl inovasyona gideceğinize dair net bir tutum sergileyerek başarı şansınızı büyük ölçüde yükseltirsiniz 19. BÖLÜM 142 İNOVASYON TAKTİKLERİ On tipi, inovasyonun yapı taşlarına dönüştürecek bir alet takımı 20. BÖLÜM 150 İNOVASYON STRATEJİ KİTABINI KULLANMA Oyunlar seçkisi (ve bunları gerçekleştirmede gerekli taktikler bütünü) ALTINCI KISIM İNOVASYONA TEŞVİK ETME KURUMUNUZDA ETKİN BİR İNOVASYON KÜLTÜRÜ TESİS ETME Herkes inovasyondan yanadır. Ancak neredeyse her kurum, inovasyonu yok etmek için uğraşır. Burada başarılı sonuçları teşvik eden, ödüllendiren ve mümkün kılan bir kurumsal inovasyon sistemini oluşturmak için uyulması gereken prensipler yer almaktadır. YEDİNCİ KISIM EK BU PRENSİPLERİ HAYATA GEÇİRME Kendi inovasyon devriminizi yaratmak için kitabın ötesine gidin. 21. BÖLÜM 190 İŞE KOYULUN Bilinmeyenden herkes korkar. Buna rağmen nasıl inovasyon yapılır? 22. BÖLÜM 196 GARANTÖRLER VE HAMİLER Büyük şirketler inovasyonun tercih meselesi olmadığını bilir 23. BÖLÜM 200 İNOVASYONU YERLEŞTİRİN Kültür için endişelenmeyin, sistematik bir kabiliyet kurun 24. BÖLÜM 212 İNOVASYONU ETKİLİ BİR BİÇİMDE UYGULAYIN İnovasyonlarınızı piyasaya zamanında ve bütçeyi aşmadan çıkarmanız için prensipler 232 TEŞEKKÜR 234 İNOVASYON KAYNAKÇASI 238 NOTLAR VE ARAŞTIRMA VERİLERİ 251 GÖRÜNTÜLERİN ALINDIĞI KAYNAKLAR 252 DİZİN 256 HAMİLER HAKKINDA 258 DOBLIN VE MONİTÖR DELOITTE HAKKINDA

Resim görüntüleyicisi'nde görüntülemek için resim üzerine tıklayınız

Yerel kapak resmi
Paylaş