İnovasyonun on tipi / (Record no. 12766)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 05952na a2200313 4500
001 - KONTROL NUMARASI
Control Dosyası 15560
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı KOHA_mirakil
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20220831234218.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 160920b tu 000 0
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9786053202271 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu TR-IsBEY
Kataloglama Dili tur
Değştiren Kurum TR-IsBEY
041 ## - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu tur
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası HD 53
Cuttur Numarası İ56 2015
090 ## - YEREL YER NUMARASI
Yerel Yer Numarası HD 53 İ56 2015
245 1# - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık İnovasyonun on tipi /
Sorumluluk Bildirimi Larry Keeley, Ryan Pikkel, Brian Quinn, Helen Walters ; çeviren Gamze Sert.
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ
Basım Bildirimi 1. bs.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri Ankara:
Yayınevi Nobel,
Yayın Tarihi 2013.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 255 s. :
Diğer fiziki detaylar şkl. ;
Boyutları 19 cm.
440 ## - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
Volume/sequential designation yayın no.
-- no.
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Özgün adı : Ten types of innovation : the discipline of building breakthroughs.
International Standard Serial Number (SE) [OBSOLETE] Kaynakça ve dizin vardır.
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu BİRİNCİ KISIM İNOVASYON
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Innovations management.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Organizational effectiveness.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Creative ability in business.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Örgütsel etkililik.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Yaratıcılık yeteneği, İşletmelerde.
902 ## - LOCAL DATA ELEMENT B, LDB (RLIN)
a 14749
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Koha item type Books
900 ## - YEREL BİLGİ
Kontrol Mehmet Faruk Akgül
440 ## - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
-- 38805
520 ## - ÖZET NOTU
-- YEPYENİ BİR DİSİPLİN DOĞUYOR
-- Artık yeni bir bilim doğuyor, işlerin nasıl yapıldığı kökten değişiyor. Modern inovasyon uygulamasında gerçekleşen tam olarak bu. Fakat unutmayın: Efsaneler her yerdedir ve bunları silemezsiniz.
-- İKİNCİ KISIM İNOVASYONUN ON TİPİ
-- ÇIĞIR AÇAN BULUŞLARIN YAPI TAŞLARI
-- Her yeni disiplinin kalbinde genellikle basit ve düzenleyici bir sistem yatar. Temelinde neyin işe yaradığını ve neyin başarısızlığa uğradığını yöneten bir yapı ve düzen vardır. Bunu bilinçli bir şekilde anlamak inovasyonu daha kolay ve daha etkili yapar.
-- 1. BÖLÜM
-- 2 İNOVASYONU YENİDEN DÜŞÜNMEK
-- Eski zaman bilgilerinin kökünü kazıyın, yerine mantığı koyun
-- 2. BÖLÜM
-- 16 ON TİP
-- Genel bakış
-- 3. BÖLÜM
-- 18 KÂR MODELİ
-- Nasıl para kazanılır?
-- 4. BÖLÜM
-- 22 NETVVORK
-- Değer yaratmak için diğerleri ile nasıl iletişim kurulur?
-- 5. BÖLÜM
-- 26 YAPI
-- Yetenek ve varlıklarınızı nasıl organize eder ve sıralarsınız?
-- 6. BÖLÜM
-- 30 SÜREÇ
-- işinizi yapmak için imzanızı veya üstün yöntemlerinizi nasıl kullanırsınız?
-- 7. BÖLÜM
-- 34 ÜRÜN PERFORMANSI
-- Sizi ayıran özellikleri ve işlevselliği nasıl geliştirirsiniz?
-- ÜÇÜNCÜ KISIM
-- DAHA FAZLASI DAHA GÜÇLÜDÜR
-- DAHA BÜYÜK ETKİ İÇİN İNOVASYON TİPLERİNİ KARIŞTIRIP EŞLEŞTİRİN
-- Çok sayıda inovasyon tipi kullanmak, rakiplerin
-- kolayca saptayıp taklit edemeyeceği daha sofistike . . .
-- ve şaşırtıcı sonuçlara yol açar. . . .
-- 8. BÖLÜM
-- 38 ÜRÜN SİSTEMİ
-- Birbirini tamamlayan ürün ve hizmet sistemi nasıl yaratılır?
-- 9. BÖLÜM
-- 42 HİZMET
-- Sunularınızın değerini nasıl destekleyip güçlendirebilirsiniz?
-- 13. BÖLÜM
-- 62 ÜRÜNLERİN ÖTESİNE GİDİN
-- Kolay taklit edilmekten kaçınmanın yolları
-- 14. BÖLÜM
-- 78 BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR
-- Tiplerin kombinasyonunu kullanan inovasyonlar daha iyi sonuçlar doğurur
-- 10. BÖLÜM 46 KANAL
-- Sunularınızı müşterilere ve kullanıcılara nasıl ulaştırırsınız?
-- 11. BÖLÜM
-- 90 MARKA
-- Sunularınızı ve işletmenizi nasıl temsil edersiniz?
-- 12. BÖLÜM
-- 54 MÜŞTERİ ANGAJMANI
-- Nasıl güçlü bağlantılar geliştirirsiniz?
-- DÖRDÜNCÜ KISIM DEĞİŞİMLERİ SAPTAYIN
-- ATILIMLARLA SONUÇLANAN KOŞULLARI GÖRÜN
-- Endüstrileri değiştiren inovasyonlar, bir anda ortaya çıkmış gibi görünebilir. Aslında büyük değişikliklere ihtiyaç duyulduğunda ortaya çıkan ilk uyarı sinyallerini ve o anda onları kavramanız gerektiğini görebilirsiniz.
-- BEŞİNCİ KISIM İNOVASYONDA BAŞI ÇEKİN
-- ATILIMLAR YARATMAK İÇİN DAHA İYİ PLANLAR KULLANIN
-- Karmaşık inovasyon türleri, özlerinde benzer bileşenleri paylaşmaktadır. Başarılı inovasyon çalışmaları çözümlenip ayrıştınIdığında yeni konseptleri inşa edecek yapı kolonları ortaya çıkar.
-- 15. BÖLÜM
-- 100 BOŞLUKLARA DİKKAT EDİN
-- Kör noktalarınızı keşfedin
-- 16. BÖLÜM
-- 104 GELENEKLERE MEYDAN OKUYUN
-- Rakiplerinizin nereye odaklandığını belirleyin ve farklı tercihlerde bulunun
-- 17. BÖLÜM
-- 118 ÖRÜNTÜYÜ TANIMA
-- Endüstrilerin ve pazarların nasıl dönüştüğünü görün ve işaretleri fark edip üzerilerine hamle yapanlardan ders alın
-- 18. BÖLÜM
-- 130 HEDEFİNİZİ KELİMELERE DÖKÜN
-- Nerede ve nasıl inovasyona gideceğinize dair net bir tutum sergileyerek başarı şansınızı büyük ölçüde yükseltirsiniz
-- 19. BÖLÜM
-- 142 İNOVASYON TAKTİKLERİ
-- On tipi, inovasyonun yapı taşlarına dönüştürecek bir alet takımı
-- 20. BÖLÜM
-- 150 İNOVASYON STRATEJİ KİTABINI KULLANMA
-- Oyunlar seçkisi (ve bunları gerçekleştirmede gerekli taktikler bütünü)
-- ALTINCI KISIM İNOVASYONA TEŞVİK ETME
-- KURUMUNUZDA ETKİN BİR İNOVASYON KÜLTÜRÜ TESİS ETME
-- Herkes inovasyondan yanadır. Ancak neredeyse her kurum, inovasyonu yok etmek için uğraşır. Burada başarılı sonuçları teşvik eden, ödüllendiren ve mümkün kılan bir kurumsal inovasyon sistemini oluşturmak için uyulması gereken prensipler yer almaktadır.
-- YEDİNCİ KISIM EK
-- BU PRENSİPLERİ HAYATA GEÇİRME
-- Kendi inovasyon devriminizi yaratmak için kitabın ötesine gidin.
-- 21. BÖLÜM
-- 190 İŞE KOYULUN
-- Bilinmeyenden herkes korkar. Buna rağmen nasıl inovasyon yapılır?
-- 22. BÖLÜM
-- 196 GARANTÖRLER VE HAMİLER
-- Büyük şirketler inovasyonun tercih meselesi olmadığını bilir
-- 23. BÖLÜM
-- 200 İNOVASYONU YERLEŞTİRİN
-- Kültür için endişelenmeyin, sistematik bir kabiliyet kurun
-- 24. BÖLÜM
-- 212 İNOVASYONU ETKİLİ BİR BİÇİMDE UYGULAYIN
-- İnovasyonlarınızı piyasaya zamanında ve bütçeyi aşmadan çıkarmanız için prensipler
-- 232 TEŞEKKÜR
-- 234 İNOVASYON KAYNAKÇASI
-- 238 NOTLAR VE ARAŞTIRMA VERİLERİ
-- 251 GÖRÜNTÜLERİN ALINDIĞI KAYNAKLAR
-- 252 DİZİN
-- 256 HAMİLER HAKKINDA
-- 258 DOBLIN VE MONİTÖR DELOITTE HAKKINDA
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Koha sıralama için normalleştirilmiş sınıflandırma Kredi için değil Koha itemnumber (otomatik oluşturulmuş) Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Kodlanmış Konum Niteleyicisi Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirbaş Numarası Son Görülme Tarihi Son Kontrol Tarihi Fatura Tarihi Gizli Not / Satın Alma Notu Materyal Türü
    Library of Congress Classification   HD0053 İ00056 02015   15053 Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi 20/09/2016 Satınalma Genel Derme   HD 53 İ56 2015 00014749 20/09/2016 20/09/2016 04/09/2022 Nobel Kitabevi Books