000 01530nam a2200289 4500
003 KOHA_mirakil
005 20241101110258.0
008 241101b tu ||||| |||| 00| 0 tur d
020 _a9789944566087
040 _aTR-IsBEY
_btur
_cTR-IsBEY
_erda
041 _atur
050 0 _aTP 372.5
_bO56 2019
245 1 0 _aGıdalarda Duyusal Değerlendirme \
_cProf. Dr. Tomris ALTUĞ ONOĞUR – Doç. Dr. Yeşim ELMACI
250 _a4.Baskı
260 _aİzmir:
_bSidas,
_c2019
300 _a135 sayfa;
_c24 cm.
500 _aKaynakça vardır. İndeks vardır.
505 _aGıda Kalitesi Ve Duyusal Kalite Karakteristikleri Duyusal Değerlendirme Nedir Duyusal Analiz Laboratuvarında Test Odası, Ürün Ve Panel Kontrolu Duyusal Değerlendirmede Panelist Seçimi Ve Panel Büyüklüğünü Etkileyen Faktörler Farklılık Testleri Duyusal Değerlendirmede Kullanılan Skalalar Tanımlayıcı Duyusal Analiz Teknikleri Doku Profili Analizi Duyusal Testlerin Tüketici Tercih Çalışmalarında Kullanılması Gıda İşletmelerinde Duyusal Değerlendirme ile İlgili Bir Programın Uygulanması
650 0 0 _aGastronomi
_vGastronomy
650 0 0 _aGıda Kalitesi
_vFood Quality
650 0 0 _aDuyusal Kalite
_vSensory Quality
650 0 0 _aGıda İşletmelerinde Duyusal Değerlendirme
_vSensory Evaluation in Food Businesses
700 1 _aALTUĞ ONOĞUR, Tomris
_965013
700 1 _aELMACI, Yeşim
_965014
900 _bHande Çalışkur
942 _2lcc
_cBKS
999 _c21861
_d21861