000 | 01916na a2200265 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 15568 | ||
003 | KOHA_mirakil | ||
005 | 20220831234220.0 | ||
008 | 160921b tu 000 0 | ||
020 | _a9786051337821 (pbk.) | ||
040 |
_aTR-IsBEY _btur _dTR-IsBEY |
||
041 | _atur | ||
050 |
_aHD 59.2 _bİ43 2014 |
||
090 | _aHD 59.2 İ43 2014 | ||
245 | 1 |
_aİmaj üretimi / _cGüzin Ilıcak Aydınalp ...[ve ötekiler] |
|
260 |
_aİstanbul: _bNobel Yayın, _c2014. |
||
300 |
_a254 s. : _bres. ; _c23 cm. |
||
440 |
_vyayın no. _v28 _938831 |
||
500 | _aKaynakça vardır. | ||
520 |
_aKURUM İMAJI ÇERÇEVESİNDE KİMLİK, İMAJ VE İTİBAR _xİLİŞKİSİNE GENEL BİR BAKIŞ 1 _xÖğr. Gör. Dr. Elif ENGİN _xİMAJ PERSPEKTİFİNDEN KURUM LİDERLERİ 17 _xÖğr. Gör. Dr. Burcu EKER AKGÖZ _xHALKLA İLİŞKİLERDE İMAJ YÖNETİMİ 31 _xYrd. Doç. Dr. Ş. Güzin ILICAK AYDIN ALP _xREKLAMCILIKTA MARKA İMAJI YÖNETİMİ 47 _xYrd. Doç. Dr. R. Gülay Öztürk Öğr. Gör. Dr. Erdem Tatlı' _xREKLAMDA KADIN İMAJI 71 _xYrd. Doç. Dr. Ceyda DENEÇLİ _xBEDENİN METALAŞMA SÜRECİ VE REKLAM YOLUYLA _xİMAJ YARATIMI 87 _xDr. Ürün ANIL ÖZDEMİR _xDÜN, BUGÜN, GELECEK: REKLAMLARDA NOSTALJİK İMGELER 127 _xYrd. Doç. Dr. Öykü Ezgi YILDIZ _xMARKA İMAJI VE MASKOTLAR _xDr. Sevda DENEÇLİ _xKIPLING MARKA İMAJINA BİR BAKIŞ 169 _xYrd. Doç. Dr. G. Aygül ERNEKALAN _xÖDÜL İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ 187 _xÖğr. Gör. Yakup SAĞIROĞLU _xTEMSİLDEN İMAJA: ERİL ULUSALLIK VE YEŞİLÇAM SİNEMASI'NIN SOYKÜTÜĞÜ 201 _xEsen KUNT _xGEÇMİŞİN İMAJI: TOPLUMSAL BELLEK ve TÜRKİYE'DE ARKEOLOJİ BELGESELLERİ 221 _xYrd. Doç. Dr. Sinem TUNA _xSPORDA İMAJ VE SPORCU İMAJI 235 _xYrd. Doç. Dr. Bora ÇAVUŞOĞLU _xYAZARLAR HAKKINDA 247 |
||
650 | 0 | _aCorporate image | |
650 | 0 | _aKurum imajı | |
902 | _a14757 | ||
942 |
_2lcc _cBKS |
||
999 |
_c12774 _d12774 |
||
900 | _bMehmet Faruk Akgül |