000 05952na a2200313 4500
001 15560
003 KOHA_mirakil
005 20220831234218.0
008 160920b tu 000 0
020 _a9786053202271 (pbk.)
040 _aTR-IsBEY
_btur
_dTR-IsBEY
041 _atur
050 _aHD 53
_bİ56 2015
090 _aHD 53 İ56 2015
245 1 _aİnovasyonun on tipi /
_cLarry Keeley, Ryan Pikkel, Brian Quinn, Helen Walters ; çeviren Gamze Sert.
250 _a1. bs.
260 _aAnkara:
_bNobel,
_c2013.
300 _a255 s. :
_bşkl. ;
_c19 cm.
440 _vyayın no.
_vno.
_938805
500 _aÖzgün adı : Ten types of innovation : the discipline of building breakthroughs.
_xKaynakça ve dizin vardır.
520 _aBİRİNCİ KISIM İNOVASYON
_xYEPYENİ BİR DİSİPLİN DOĞUYOR
_xArtık yeni bir bilim doğuyor, işlerin nasıl yapıldığı kökten değişiyor. Modern inovasyon uygulamasında gerçekleşen tam olarak bu. Fakat unutmayın: Efsaneler her yerdedir ve bunları silemezsiniz.
_xİKİNCİ KISIM İNOVASYONUN ON TİPİ
_xÇIĞIR AÇAN BULUŞLARIN YAPI TAŞLARI
_xHer yeni disiplinin kalbinde genellikle basit ve düzenleyici bir sistem yatar. Temelinde neyin işe yaradığını ve neyin başarısızlığa uğradığını yöneten bir yapı ve düzen vardır. Bunu bilinçli bir şekilde anlamak inovasyonu daha kolay ve daha etkili yapar.
_x1. BÖLÜM
_x2 İNOVASYONU YENİDEN DÜŞÜNMEK
_xEski zaman bilgilerinin kökünü kazıyın, yerine mantığı koyun
_x2. BÖLÜM
_x16 ON TİP
_xGenel bakış
_x3. BÖLÜM
_x18 KÂR MODELİ
_xNasıl para kazanılır?
_x4. BÖLÜM
_x22 NETVVORK
_xDeğer yaratmak için diğerleri ile nasıl iletişim kurulur?
_x5. BÖLÜM
_x26 YAPI
_xYetenek ve varlıklarınızı nasıl organize eder ve sıralarsınız?
_x6. BÖLÜM
_x30 SÜREÇ
_xişinizi yapmak için imzanızı veya üstün yöntemlerinizi nasıl kullanırsınız?
_x7. BÖLÜM
_x34 ÜRÜN PERFORMANSI
_xSizi ayıran özellikleri ve işlevselliği nasıl geliştirirsiniz?
_xÜÇÜNCÜ KISIM
_xDAHA FAZLASI DAHA GÜÇLÜDÜR
_xDAHA BÜYÜK ETKİ İÇİN İNOVASYON TİPLERİNİ KARIŞTIRIP EŞLEŞTİRİN
_xÇok sayıda inovasyon tipi kullanmak, rakiplerin
_xkolayca saptayıp taklit edemeyeceği daha sofistike . . .
_xve şaşırtıcı sonuçlara yol açar. . . .
_x8. BÖLÜM
_x38 ÜRÜN SİSTEMİ
_xBirbirini tamamlayan ürün ve hizmet sistemi nasıl yaratılır?
_x9. BÖLÜM
_x42 HİZMET
_xSunularınızın değerini nasıl destekleyip güçlendirebilirsiniz?
_x13. BÖLÜM
_x62 ÜRÜNLERİN ÖTESİNE GİDİN
_xKolay taklit edilmekten kaçınmanın yolları
_x14. BÖLÜM
_x78 BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR
_xTiplerin kombinasyonunu kullanan inovasyonlar daha iyi sonuçlar doğurur
_x10. BÖLÜM 46 KANAL
_xSunularınızı müşterilere ve kullanıcılara nasıl ulaştırırsınız?
_x11. BÖLÜM
_x90 MARKA
_xSunularınızı ve işletmenizi nasıl temsil edersiniz?
_x12. BÖLÜM
_x54 MÜŞTERİ ANGAJMANI
_xNasıl güçlü bağlantılar geliştirirsiniz?
_xDÖRDÜNCÜ KISIM DEĞİŞİMLERİ SAPTAYIN
_xATILIMLARLA SONUÇLANAN KOŞULLARI GÖRÜN
_xEndüstrileri değiştiren inovasyonlar, bir anda ortaya çıkmış gibi görünebilir. Aslında büyük değişikliklere ihtiyaç duyulduğunda ortaya çıkan ilk uyarı sinyallerini ve o anda onları kavramanız gerektiğini görebilirsiniz.
_xBEŞİNCİ KISIM İNOVASYONDA BAŞI ÇEKİN
_xATILIMLAR YARATMAK İÇİN DAHA İYİ PLANLAR KULLANIN
_xKarmaşık inovasyon türleri, özlerinde benzer bileşenleri paylaşmaktadır. Başarılı inovasyon çalışmaları çözümlenip ayrıştınIdığında yeni konseptleri inşa edecek yapı kolonları ortaya çıkar.
_x15. BÖLÜM
_x100 BOŞLUKLARA DİKKAT EDİN
_xKör noktalarınızı keşfedin
_x16. BÖLÜM
_x104 GELENEKLERE MEYDAN OKUYUN
_xRakiplerinizin nereye odaklandığını belirleyin ve farklı tercihlerde bulunun
_x17. BÖLÜM
_x118 ÖRÜNTÜYÜ TANIMA
_xEndüstrilerin ve pazarların nasıl dönüştüğünü görün ve işaretleri fark edip üzerilerine hamle yapanlardan ders alın
_x18. BÖLÜM
_x130 HEDEFİNİZİ KELİMELERE DÖKÜN
_xNerede ve nasıl inovasyona gideceğinize dair net bir tutum sergileyerek başarı şansınızı büyük ölçüde yükseltirsiniz
_x19. BÖLÜM
_x142 İNOVASYON TAKTİKLERİ
_xOn tipi, inovasyonun yapı taşlarına dönüştürecek bir alet takımı
_x20. BÖLÜM
_x150 İNOVASYON STRATEJİ KİTABINI KULLANMA
_xOyunlar seçkisi (ve bunları gerçekleştirmede gerekli taktikler bütünü)
_xALTINCI KISIM İNOVASYONA TEŞVİK ETME
_xKURUMUNUZDA ETKİN BİR İNOVASYON KÜLTÜRÜ TESİS ETME
_xHerkes inovasyondan yanadır. Ancak neredeyse her kurum, inovasyonu yok etmek için uğraşır. Burada başarılı sonuçları teşvik eden, ödüllendiren ve mümkün kılan bir kurumsal inovasyon sistemini oluşturmak için uyulması gereken prensipler yer almaktadır.
_xYEDİNCİ KISIM EK
_xBU PRENSİPLERİ HAYATA GEÇİRME
_xKendi inovasyon devriminizi yaratmak için kitabın ötesine gidin.
_x21. BÖLÜM
_x190 İŞE KOYULUN
_xBilinmeyenden herkes korkar. Buna rağmen nasıl inovasyon yapılır?
_x22. BÖLÜM
_x196 GARANTÖRLER VE HAMİLER
_xBüyük şirketler inovasyonun tercih meselesi olmadığını bilir
_x23. BÖLÜM
_x200 İNOVASYONU YERLEŞTİRİN
_xKültür için endişelenmeyin, sistematik bir kabiliyet kurun
_x24. BÖLÜM
_x212 İNOVASYONU ETKİLİ BİR BİÇİMDE UYGULAYIN
_xİnovasyonlarınızı piyasaya zamanında ve bütçeyi aşmadan çıkarmanız için prensipler
_x232 TEŞEKKÜR
_x234 İNOVASYON KAYNAKÇASI
_x238 NOTLAR VE ARAŞTIRMA VERİLERİ
_x251 GÖRÜNTÜLERİN ALINDIĞI KAYNAKLAR
_x252 DİZİN
_x256 HAMİLER HAKKINDA
_x258 DOBLIN VE MONİTÖR DELOITTE HAKKINDA
650 0 _aInnovations management.
650 0 _aOrganizational effectiveness.
650 0 _aCreative ability in business.
650 0 _aÖrgütsel etkililik.
650 0 _aYaratıcılık yeteneği, İşletmelerde.
902 _a14749
942 _2lcc
_cBKS
999 _c12766
_d12766
900 _bMehmet Faruk Akgül