000 | 05952na a2200313 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 15560 | ||
003 | KOHA_mirakil | ||
005 | 20220831234218.0 | ||
008 | 160920b tu 000 0 | ||
020 | _a9786053202271 (pbk.) | ||
040 |
_aTR-IsBEY _btur _dTR-IsBEY |
||
041 | _atur | ||
050 |
_aHD 53 _bİ56 2015 |
||
090 | _aHD 53 İ56 2015 | ||
245 | 1 |
_aİnovasyonun on tipi / _cLarry Keeley, Ryan Pikkel, Brian Quinn, Helen Walters ; çeviren Gamze Sert. |
|
250 | _a1. bs. | ||
260 |
_aAnkara: _bNobel, _c2013. |
||
300 |
_a255 s. : _bşkl. ; _c19 cm. |
||
440 |
_vyayın no. _vno. _938805 |
||
500 |
_aÖzgün adı : Ten types of innovation : the discipline of building breakthroughs. _xKaynakça ve dizin vardır. |
||
520 |
_aBİRİNCİ KISIM İNOVASYON _xYEPYENİ BİR DİSİPLİN DOĞUYOR _xArtık yeni bir bilim doğuyor, işlerin nasıl yapıldığı kökten değişiyor. Modern inovasyon uygulamasında gerçekleşen tam olarak bu. Fakat unutmayın: Efsaneler her yerdedir ve bunları silemezsiniz. _xİKİNCİ KISIM İNOVASYONUN ON TİPİ _xÇIĞIR AÇAN BULUŞLARIN YAPI TAŞLARI _xHer yeni disiplinin kalbinde genellikle basit ve düzenleyici bir sistem yatar. Temelinde neyin işe yaradığını ve neyin başarısızlığa uğradığını yöneten bir yapı ve düzen vardır. Bunu bilinçli bir şekilde anlamak inovasyonu daha kolay ve daha etkili yapar. _x1. BÖLÜM _x2 İNOVASYONU YENİDEN DÜŞÜNMEK _xEski zaman bilgilerinin kökünü kazıyın, yerine mantığı koyun _x2. BÖLÜM _x16 ON TİP _xGenel bakış _x3. BÖLÜM _x18 KÂR MODELİ _xNasıl para kazanılır? _x4. BÖLÜM _x22 NETVVORK _xDeğer yaratmak için diğerleri ile nasıl iletişim kurulur? _x5. BÖLÜM _x26 YAPI _xYetenek ve varlıklarınızı nasıl organize eder ve sıralarsınız? _x6. BÖLÜM _x30 SÜREÇ _xişinizi yapmak için imzanızı veya üstün yöntemlerinizi nasıl kullanırsınız? _x7. BÖLÜM _x34 ÜRÜN PERFORMANSI _xSizi ayıran özellikleri ve işlevselliği nasıl geliştirirsiniz? _xÜÇÜNCÜ KISIM _xDAHA FAZLASI DAHA GÜÇLÜDÜR _xDAHA BÜYÜK ETKİ İÇİN İNOVASYON TİPLERİNİ KARIŞTIRIP EŞLEŞTİRİN _xÇok sayıda inovasyon tipi kullanmak, rakiplerin _xkolayca saptayıp taklit edemeyeceği daha sofistike . . . _xve şaşırtıcı sonuçlara yol açar. . . . _x8. BÖLÜM _x38 ÜRÜN SİSTEMİ _xBirbirini tamamlayan ürün ve hizmet sistemi nasıl yaratılır? _x9. BÖLÜM _x42 HİZMET _xSunularınızın değerini nasıl destekleyip güçlendirebilirsiniz? _x13. BÖLÜM _x62 ÜRÜNLERİN ÖTESİNE GİDİN _xKolay taklit edilmekten kaçınmanın yolları _x14. BÖLÜM _x78 BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR _xTiplerin kombinasyonunu kullanan inovasyonlar daha iyi sonuçlar doğurur _x10. BÖLÜM 46 KANAL _xSunularınızı müşterilere ve kullanıcılara nasıl ulaştırırsınız? _x11. BÖLÜM _x90 MARKA _xSunularınızı ve işletmenizi nasıl temsil edersiniz? _x12. BÖLÜM _x54 MÜŞTERİ ANGAJMANI _xNasıl güçlü bağlantılar geliştirirsiniz? _xDÖRDÜNCÜ KISIM DEĞİŞİMLERİ SAPTAYIN _xATILIMLARLA SONUÇLANAN KOŞULLARI GÖRÜN _xEndüstrileri değiştiren inovasyonlar, bir anda ortaya çıkmış gibi görünebilir. Aslında büyük değişikliklere ihtiyaç duyulduğunda ortaya çıkan ilk uyarı sinyallerini ve o anda onları kavramanız gerektiğini görebilirsiniz. _xBEŞİNCİ KISIM İNOVASYONDA BAŞI ÇEKİN _xATILIMLAR YARATMAK İÇİN DAHA İYİ PLANLAR KULLANIN _xKarmaşık inovasyon türleri, özlerinde benzer bileşenleri paylaşmaktadır. Başarılı inovasyon çalışmaları çözümlenip ayrıştınIdığında yeni konseptleri inşa edecek yapı kolonları ortaya çıkar. _x15. BÖLÜM _x100 BOŞLUKLARA DİKKAT EDİN _xKör noktalarınızı keşfedin _x16. BÖLÜM _x104 GELENEKLERE MEYDAN OKUYUN _xRakiplerinizin nereye odaklandığını belirleyin ve farklı tercihlerde bulunun _x17. BÖLÜM _x118 ÖRÜNTÜYÜ TANIMA _xEndüstrilerin ve pazarların nasıl dönüştüğünü görün ve işaretleri fark edip üzerilerine hamle yapanlardan ders alın _x18. BÖLÜM _x130 HEDEFİNİZİ KELİMELERE DÖKÜN _xNerede ve nasıl inovasyona gideceğinize dair net bir tutum sergileyerek başarı şansınızı büyük ölçüde yükseltirsiniz _x19. BÖLÜM _x142 İNOVASYON TAKTİKLERİ _xOn tipi, inovasyonun yapı taşlarına dönüştürecek bir alet takımı _x20. BÖLÜM _x150 İNOVASYON STRATEJİ KİTABINI KULLANMA _xOyunlar seçkisi (ve bunları gerçekleştirmede gerekli taktikler bütünü) _xALTINCI KISIM İNOVASYONA TEŞVİK ETME _xKURUMUNUZDA ETKİN BİR İNOVASYON KÜLTÜRÜ TESİS ETME _xHerkes inovasyondan yanadır. Ancak neredeyse her kurum, inovasyonu yok etmek için uğraşır. Burada başarılı sonuçları teşvik eden, ödüllendiren ve mümkün kılan bir kurumsal inovasyon sistemini oluşturmak için uyulması gereken prensipler yer almaktadır. _xYEDİNCİ KISIM EK _xBU PRENSİPLERİ HAYATA GEÇİRME _xKendi inovasyon devriminizi yaratmak için kitabın ötesine gidin. _x21. BÖLÜM _x190 İŞE KOYULUN _xBilinmeyenden herkes korkar. Buna rağmen nasıl inovasyon yapılır? _x22. BÖLÜM _x196 GARANTÖRLER VE HAMİLER _xBüyük şirketler inovasyonun tercih meselesi olmadığını bilir _x23. BÖLÜM _x200 İNOVASYONU YERLEŞTİRİN _xKültür için endişelenmeyin, sistematik bir kabiliyet kurun _x24. BÖLÜM _x212 İNOVASYONU ETKİLİ BİR BİÇİMDE UYGULAYIN _xİnovasyonlarınızı piyasaya zamanında ve bütçeyi aşmadan çıkarmanız için prensipler _x232 TEŞEKKÜR _x234 İNOVASYON KAYNAKÇASI _x238 NOTLAR VE ARAŞTIRMA VERİLERİ _x251 GÖRÜNTÜLERİN ALINDIĞI KAYNAKLAR _x252 DİZİN _x256 HAMİLER HAKKINDA _x258 DOBLIN VE MONİTÖR DELOITTE HAKKINDA |
||
650 | 0 | _aInnovations management. | |
650 | 0 | _aOrganizational effectiveness. | |
650 | 0 | _aCreative ability in business. | |
650 | 0 | _aÖrgütsel etkililik. | |
650 | 0 | _aYaratıcılık yeteneği, İşletmelerde. | |
902 | _a14749 | ||
942 |
_2lcc _cBKS |
||
999 |
_c12766 _d12766 |
||
900 | _bMehmet Faruk Akgül |