000 | 03753na a2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 13917 | ||
003 | KOHA_mirakil | ||
005 | 20220831233753.0 | ||
008 | 151104b tu 000 0 | ||
020 | _a6054562947 | ||
040 |
_aTR-IsBEY _btur _dTR-IsBEY |
||
041 | _atur | ||
050 |
_aHD 59 _bT87 2012 k.2 |
||
090 | _aHD 59 T87 2012 k.2 | ||
100 | _aTürkkuşu, Hakan. | ||
245 | 1 |
_a5N1K ile etkinlik yönetimi : _bEvent management via 5W1H / _cHakan Türkkuşu. |
|
260 |
_aAnkara: _bGazi Kitabevi, _c2012. |
||
300 |
_a204 s. : _bres. _c24 cm. |
||
504 | _aDizin vardır. | ||
520 |
_aİÇİNDEKİLER ix _xTEŞEKKÜR xiii _xÖNSÖZ xv _xBAŞLARKEN xvii _xGENEL BAKIŞ 1 _xEtkinlik Yönetimi 3 _xStratejik önem 8 _xEtkinlik tipleri 9 _xEtkinliklerin gruplandırılması 11 _xKurumsal etkinlikler 12 _xKişisel etkinlikler 12 _xKitle etkinlikleri 13 _xEtkinliklerin sınıflandırılması 14 _xKatılımcı kesim 15 _xEtkinlik alam 20 _xSüre endeksi 24 _xYükselen değer 25 _xKonunun Latincesi 27 _xMETODOLOJİ 31 _xİlk adım AKILLICA atılmalı 33 _xEtkinliği doğru yönetmenin sırrı 34 _xEtkinlik nasıl yönetilir? 46 _xEtkinlik içi iletişim 51 _xBütçe titizlikle hazırlanmalı 53 _xBütçe değişkenleri 55 _xVergi etkeni 59 _xMekan 59 _xYiyecek & içecek 60 _xÇevre düzenleme 61 _xGösteri 61 _xProdüksiyon 62 _xLojistik 63 _xTrafik 63 _xSağlık 64 _xGüvenlik 65 _xGörevliler 66 _xPazarlama & Tanıtım 67 _xİdari hizmetler 67 _xBaşarının formülü 68 _xNedir bu SWOT analizi 70 _xInhouse ya da Outsource 71 _xİşin insan unsuru 72 _xTakım 76 _xGörevli 77 _xPersonel 77 _xÇevre duyarlılığı 78 _xKontrol Listesi işin yol haritası 79 _xRisk analizi 81 _xMücbir sebep 83 _xSözleşmeler 84 _xKriz yönetimi 85 _xBilinmesi gereken, başa gelmesi istenmeyen 87 _xYaşam bir Etkinlik'tir 88 _xKonunun Latincesi 89 _xANAHTAR TESLİM 93 _xÖnbilgi 95 _xGenel 95 _xBilgi 96 _xHedef 97 _xMekan 98 _xZaman 101 _xOperasyon 103 _xGidilecek yer 104 _xAktivite 108 _xProgram 110 _xKatılımcılar 110 _xKişi bilgisi 110 _xErişim bilgisi 111 _xSeyahat bilgisi 111 _xKonaklama bilgisi 111 _xÖdeme bilgisi 111 _xBütçe İH _xErişim 112 _xKonunun Latincesi 112 _xUYGULAMA PRATİĞİ 117 _x5E denetimi 118 _xİş beyinde bitiyor 120 _xIQ ile EQ bizim takımda 121 _xPLCM: malumu ilam 124 _xToplantı: "boyut fark eder" 126 _xNe olduğunu tanımlayın 127 _xMekanı önemseyin 128 _xYiyecek ve içecek rahatlatır 129 _xÇevre koşullarının düzenlenmesi 129 _xTeknoloji yardımcınız olsun 129 _xToplantı ekibinin rolü 130 _xSağlık sorunlarına çözüm 131 _xHer ayrıntı, matematik işidir 131 _xROO 132 _xRoad Show: "hedef yoksa, o yol bitmez" 133 _xÇaresiz kalınca, çare siz olursunuz! 134 _xTrafik yabancıları korkutuyor 136 _xFestival: her renk birarada 138 _xBedava olan kapandaki peynirdir 140 _xNeden emekliyor, ne zaman yürür? 141 _xKonunun Latincesi 142 _xFAYDALI SAYFALAR 145 _xMeslek kuruluşları 146 _xÖnerilen yayınlar 147 _xYazar hakkında 151 _xKupürler 155 _xMediaCat, Event Marketing - Özel Ek 1 157 _xMediaCat, Event Marketing - Özel Ek II 164 _xİstanbul Festival Vadisi 170 _xİstanbul Festival Vadisi açılıyor 170 _xTGRT Haber 172 _xGünaydın 173 _xHürriyet 174 _xHürriyet 175 _xReferans 176 _xSabah 177 _xWoodstock 178 _xWoodstock için geri sayım başladı! 179 _xWoodstock için şehir kuruluyor! 180 _xWoodstock için çalışan Türkler 181 _xTEST 183 _xBeyninizin hangi tarafı ile düşünüyorsunuz? 183 _xKonunun Latincesi 186 _xBİTİRİRKEN 189 _xSONSÖZ 191 _xDİZİN 193 |
||
650 | 0 | _aStratejik planlama. | |
650 | 0 | _aHalkla ilişkiler. | |
650 | 0 | _aPublic relations. | |
650 | 0 | _aStrategic planning. | |
902 | _a13301 | ||
942 |
_2lcc _cBKS |
||
999 |
_c11258 _d11258 |
||
900 | _bMehmet Faruk Akgül |