Pazarlama 3.0 : ürün, müşteri, insan ruhu / Philip Kotler ; Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; çev. Kıvanç Dündar.
Language: Turkish Series: Publication details: İstanbul: Optimist Yayım Dağıtım, 2010.Description: 192 s. : tabl., şekil, grafik. ; 24 cmISBN:- 9789757051756
- HF5415 .K849 2010
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | HF5415 .K849 2010 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 00011777 |
Browsing Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
No cover image available
![]() |
||
HF 5415 .K68 2021 Pazarlama 5.0: insan için teknoloji/ | HF 5415 .K685 2008 Principles of marketing / | HF 5415 .K689 2018 Pazarlama 4.0 : gelenekselden dijitale geçiş/ | HF5415 .K849 2010 Pazarlama 3.0 : ürün, müşteri, insan ruhu / | HF 5415 .K86 2016 Yerelden küresele marka yolculuğu / | HF 5415 L4319 2008 Punk marketing : kıçını kaldır ve devrime katıl / | HF5415 .L48 2006 Gerilla marketing in 30 days : workbook / |
Capital dergisi'nin ekidir. Kaynakça var.
İÇİNDEKİLER Önsöz 7 Giriş 9 BİRİNCİ KISIM Trendler 23 1. Bölüm Pazarlama 3.0'a hoş geldiniz 15 2. Bölüm Pazarlama 3.0 için gelecek modeli 37 İKİNCİ KISIM Strateji 3. BÖLÜM Misyonun tüketicilere pazarlanması 63 4. BÖLÜM Değerlerin çalışanlara pazarlanması 81 5. BÖLÜM Değerlerin kanal partnerlerine pa ...