Üçü bir arada : reklamcılığa giriş medya planlama kreaktif düşünce / Mehmet Özkundakcı
Series: ; 303, Başarı dizisi ;Publication details: İstanbul: Hayat Yayınları, 2011Description: 245 s. : res., şkl. ; 24 cmISBN:- 9786055878443
- HF 5823 .O956 2011
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Notes | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | HF 5823 .O956 2011 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAĞIŞLAYAN: Pınar Seden Meral. | 00001938 | ||
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | HF 5823 .O956 2011 (Browse shelf(Opens below)) | k.2 | Available | BAĞIŞLAYAN: Pınar Seden Meral. | 00001941 | |
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | HF 5823 .O956 2011 (Browse shelf(Opens below)) | k.3 | Available | BAĞIŞLAYAN: Pınar Seden Meral. | 00001950 |
Kitap hakkında Mehmet Özkundakçı, Reklamcılığa Giriş ve Medya Planlama isimli kitaplarından sonra bir gözlemci ve uygulayıcı olarak sektöre katkı sağlamaya devam ediyor Yeni çalışması "Reklamcılığa Giriş - Reklamcılığa Giriş - Kreatif Düşünce" temel olarak yüksek öğrenimde reklamcılık eğitimi alan öğrencilere ders kitabı olacak şekilde hazırlanmış Özkundakçı, bu kitapla üniversitelerde okuyan öğrencileri reklam pazarı hakkında bilgilendirmeyi amaçlamış İyi bir reklamcının kitaplardan değil, bol bol reklam seyrederek ve fikir yürüterek ortaya çıkacağına inanan yazar kendilerine verilen imkânları değerlendirebilen kişilerin başarılı olacağını düşünüyor Kitapta reklamcılık ile ilgili akla gelen birçok sorunun cevabı bulunuyor Örneğin, "Aganigi naganigi gibi anlamsız bir kelimeye fındık dedirten ne idi?" Reklam yıllar önce yayınlanmış olmasına rağmen bugün bile hala akılda kalması ne demekti?" Reklamcılık mesleği nasıl doğdu?" Neden reklam yapma ihtiyacı duyuyoruz?" Çok güzel bir reklam neden iyi bir kampanyaya dönüşmez?" Nasıl üretici olabilir ve kreatif işler yapabiliriz?"