Amazon cover image
Image from Amazon.com
Custom cover image
Custom cover image

Yönetimde problem çözme teknikleri / Temel Çalık

By: Language: Turkish Series: ; yayın no.Publication details: Ankara : Nobel, 2003Description: 187 sISBN:
  • 9755915052
Subject(s): LOC classification:
  • HD 30.23 Ç35 2003
Summary: İÇİNDEKİLER
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Books Books Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi HD 30.23 Ç35 2003 (Browse shelf(Opens below)) Available 00010980

Kaynakça var.

İÇİNDEKİLER GİRİŞ 1 Kaynaklar 4 OYUN TEORİSİ 5 Oyun Teorisinin Tarihçesi 5 Stratejik Oyunun Açıklaması 7 Oyun Teorisi ve Günlük Uygulamalar 9 Oyun Türleri 13 Ardışık Oyunlar 13 Eşzamanlı Oyunlar 14 işbirlikçi Olan Oyunlar 16 işbirlikçi Olmayan Oyunlar 17 Toplamı Sıfır Olan Oyunlar 18 Toplamı Sıfır Olan, Kapsamlı ve Stratejik Formdaki Oyun Örnekleri 19 Nash Dengesi 22 Sonuç 24 Kaynaklar 24 PAJRETO ŞEMASI 27 Kaynaklar 33 GÜÇ ALANI ANALİZİ 35 Kaynaklar 39 PUKÖ (PLANLA- UYGULA- KONTROL ET- ÖNLEM AL) DÖNGÜSÜ 41 Kaynaklar 46 BALIK KILÇIĞI DİYAGRAMI 47 Balık Kılçığı Diyagramının Kullanımı 50 Kaynaklar 53 HİZMET-İÇİ EĞİTİM 55 Kaynaklar 60 YARATICI DRAMA 61 Yaratıcı Dramamn Tanımı Ve önemi 63 Yaratıcı Dramanın Uygulama Basamakları 69 Yaratıcı Drama Sürecindeki Öğeler 73 Yaratıcı Dramada Yararlanılabilecek Kaynaklar 78 Yaratıcı Drama Uygulama Örnekleri 79 1. Isınma 79 2. Oyun / Doğaçlama 80 3. Değerlendirme ve Rahatlama 80 1. Isınma 81 2. Oyun i Doğaçlama 82 3. Değerlendirme /Rahatlama 82 Kaynaklar 83 KALİTE ÇEMBERLERİ 87 Kalite Çemberlerinin Amaçları 90 Kalite Çemberlerinin Özellikleri 91 Kalite Çemberi Etkinliklerinin Arkasındaki Temel Fikirler 92 Kalite Çemberlerinin Sağladığı Avantajlar 93 Kaliteyle İlgili MiT'ler ve Gerçekler 95 Kalite Çemberi Organizasyonu 97 Kalite Çemberinde Yer Alan Üyelerin Görevleri 97 Koordinasyon (Yürütme) Komitesi ve Görevleri 98 Koordinatör ve Görevleri 98 Rehber ve Görevleri 98 Lider ve Görevleri 99 Çember Üyeleri ve Görevleri 101 Kalite Çemberlerinin Çalışma Yöntemi 102 1. Problemleri Teşhis Etme ve Onlardan Birini Seçme 102 2. Problemlerin Nedenlerini Araştırma ve Analiz. Etme 102 3. BirÇöziim Önerisi Arama ve Seçme 103 4- Seçilen Çözümün Denenmesi 103 5. Yönetime Sunma 104 Kalite Çemberlerinde Başarıyı Etkileyen Faktörler 104 J. Eğitim 104 2. Üst Yönetimin Desteği 105 3. Kültür 106 4. Çalışma Ortamı 106 Sonuç 106 Kaynaklar 107 BEYİN FIRTINASI 109 Beyin Fırtınasının Kuralları 115 Beyin Fırtınasının Yararlan Ve Sınırlılıkları: 117 Beyin Fırtınası Nasıl Yapılır? 119 Kaynaklar: 126 YANAL DÜŞÜNME (ÇOK ALTARNETİFLİ DÜŞÜNME TEKNİKLERİ) 127 Eleştirel Düşünme: 128 Problem Çözme: 128 Yaratıcı Düşünme: 129 Altı Şapka Düşünme Tekniği 131 Rol Yapmak ( egonun tatmini) 132 Altı Düşünme Şapkasının Amacı 132 Altı Şapka-Altı Renk 133 Beyaz Şapka 135 Kırmızı Şapka 136 Siyah Şapka 137 Sarı Şapka 138 Yeşil Şapka 140 Mavi Şapka 143 Sonuç 145 Altı Ayakkabı Uygulama Tekniği 146 Lacivert Resmi Ayakkabı 148 Gri Spor Ayakkabısı 149 Kahverengi Yürüyüş Ayakkabısı 149 Turuncu Lastik Çizme 150 Pembe Ev Terliği 150 Mor Binici Çizmesi 151 Altı Ayakkabılı Uygulama Tekniğine İlişkin Örnekler 153 Kaynaklar 156 SÜREÇ YÖNETİMİ 157 Süreç nedir? 158 Süreç Yönetimi 160 Süreç Yönetiminde iyileştirmeler Nasıl Yapılmalıdır? 163 Süreç Yönetimi Ne Değildir? 164 Süreç Yönetiminin Getirilen 164 Kaynaklar 169 DELPHİ TEKNİĞİ 171 Delphi Tekniğinin Olumlu Yönlen 172 Delphi Yönteminin İşleyişi 174 Kaynaklar 175 NOMİNAL GRUP TEKNİĞİ 177 Nominal Grup Tekniği nasıl uygulanır? 178 Kaynaklar 180 AKIŞ DİYAGRAMI 181 Kaynaklar 187

Share