Tarih öğretiminde öğrenci merkezli yaklaşımlar / İsmail Hakkı, Demircioğlu.
Language: Turkish Publication details: Ankara : Anı, 2005.Description: XII, 188 s. 24 cmISBN:- 9756376688
- D 16.4 D465 2005
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | D 16.4 D465 2005 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 00010198 |
Browsing Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
No cover image available
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
D 13.2 .I3419 2000 Bilimsel nesnellikten postmodernizme : yirminci yüzyılda tarihyazımı / | D 16 .G5219 2007 Efsaneler, amblemler, izler : morfoloji ve tarih/ | D 16 .H3719 2000 Tarih, başkalık, zamansallık / | D 16.4 D465 2005 Tarih öğretiminde öğrenci merkezli yaklaşımlar / | D 16.4 .T9 A33 2009 Milletin tarihinden ulusun tarihine : İkinci Meşrutiyet'ten Cumhuriyet'e ulus-devlet inşa sürecinde kurumsal tarih çalışmaları / | D 16.6 I26 2021 Mukaddime/ | D 16.7 .İ26 2017 İbn Haldun ve Mukaddime / |
Ülkemizde tarih öğretimiyle ilgili sayısı çok fazla olmamakla beraber değerli çalışmalar yapılmaktadır. Ancak tarihin ilk ve orta öğretim düzeyinde öğrenci merkezli bir anlayışla nasıl öğretilebileceği üzerine yayınlanmışçalışmaların sayısı sınırlıdır. Bu ihtiyaca karşılık, tarih dersleri aracılığıyla etkin, üretken, yaratıcı ve problem çözen bireylerin yetiştirilmesine katkı sağlayabileceği ümidiyle bu kitap hazırlanmıştır.