Amazon kapak resmi
Amazon.com'dan alınan resim
Özel kapak resmi
Özel kapak resmi

Pazarlama ve Lojistik\ Mustafa Karadeniz.

Yazar: Materyal türü: MetinMetinDil: Türkçe Yayın ayrıntıları:İstanbul: Beta Basım, 2015.Baskı: 1.BaskıTanım: 142 sayfa; 24 cmISBN:
  • 9786053334682
Konu(lar): LOC sınıflandırması:
  • HE 199  K37 2015
İçindekiler:
Pazarlama Lojistik Pazarlama ve Lojistik Terimleri
Özet: Müşteri ihtiyaçlarını hızlı ve ekonomik bir biçimde karşılamak pazarlama lojistiğinin alanıdır. Günümüzde geleneksel pazarlama yaklaşımı artık etkisini kaybetmiş ve yerini hizmet odaklı pazarlama yaklaşımına bırakmıştır." Yeni Başlayanlar İçin Pazarlama ve Lojistik" isimli bu çalışmada pazarlama ve lojistik kavramları, bahsedilen gelişmelerin de ışığında araştırılarak, işletmelerdeki pazarlama ve lojistik uygulayıcılarının bilmesi gereken temel nitelikteki bilgiler üzerinde durulmuştur. Ayrıca bu kitabın sadece işletme yöneticileri için değil, bu alanda eğitim görenler için de faydalı olabileceği değerlendirilmektedir. Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde pazarlama kavramına, ikinci bölümde lojistik kavramına ilişkin detaylı bir literatür taraması yapılmıştır. Üçüncü bölümde ise sık kullanılan ve öne çıkan pazarlama ve lojistik terimleri alfabetik sırayla açıklanmıştır.
Yıldız derecelendirmeleri
    Ortalama puan: 0.0 (0 oy)
Mevcut
Materyal türü Geçerli Kütüphane Yer numarası Durum Barkod
Books Books Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi HE 199 .K37 2015 (Rafa gözat(Aşağıda açılır)) Kullanılabilir 00023204

Kaynakça vardır.

Pazarlama
Lojistik
Pazarlama ve Lojistik Terimleri

Müşteri ihtiyaçlarını hızlı ve ekonomik bir biçimde karşılamak pazarlama lojistiğinin alanıdır. Günümüzde geleneksel pazarlama yaklaşımı artık etkisini kaybetmiş ve yerini hizmet odaklı pazarlama yaklaşımına bırakmıştır." Yeni Başlayanlar İçin Pazarlama ve Lojistik" isimli bu çalışmada pazarlama ve lojistik kavramları, bahsedilen gelişmelerin de ışığında araştırılarak, işletmelerdeki pazarlama ve lojistik uygulayıcılarının bilmesi gereken temel nitelikteki bilgiler üzerinde durulmuştur. Ayrıca bu kitabın sadece işletme yöneticileri için değil, bu alanda eğitim görenler için de faydalı olabileceği değerlendirilmektedir.

Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde pazarlama kavramına, ikinci bölümde lojistik kavramına ilişkin detaylı bir literatür taraması yapılmıştır. Üçüncü bölümde ise sık kullanılan ve öne çıkan pazarlama ve lojistik terimleri alfabetik sırayla açıklanmıştır.

Paylaş