Amazon cover image
Image from Amazon.com
Custom cover image
Custom cover image

Seçimler, Siyasal Reklamlar ve Siyasal iletişim / Oya Tokgöz.

By: Material type: TextTextLanguage: Turkish Publication details: Ankara : İmge Kitabevi, 2010.Edition: 1. baskıDescription: 566 sayfa. ; 20 cmISBN:
  • 9789755336596
Subject(s): LOC classification:
  • JQ1809.A5 .T64 2010
Summary: Kitapta, Türkiye’de 1973-1999 yılları arasında Oya Tokgöz’ün seçimler, siyasal kampanyalar, siyasal reklamlar, siyasal partilerin kadın söylemi üzerinde yazmış olduğu, farklı yayın organlarında yayınlanmış makalelerle, Türkiye’den siyasal iletişim araştırmalarından örnekler sunulmaktadır. Ayrıca, bu kitap için yazılmış bulunan iki makalede 1999’da TBMM’de yaşanan Merve Kavakçı olayı ile 2002-2007 genel seçimleri, seçimler, siyasal kampanyalar ve siyasal reklamlar açısından değerlendirilmektedir. Siyasal iletişim, siyasal iletişim araştırması, seçimler, siyasal kırılmalar, siyasal partiler, siyasal kampanyalar, gazete siyasal reklamları, siyasal reklamlarda kadın söylemi, demokratikleşme kavramları kitapta değerlendirilmektedir. İletişim araştırmaları içinde siyasal iletişim araştırmalarının konumu, rolü ve önemi tartışmaya açılan diğer konular arasında yer almaktadır. Bu kitap, yüksek lisans ve doktora düzeyinde eğitim gören öğrencilerin yanı sıra bilim adamlarının da siyasal iletişim araştırmaları konusunda fikir sahibi olmalarını ve dünyada Anglo-Amerikan kuramı açısından kullanılan dönemsel yaklaşımlarla tanışmalarını sağlamak amacıyla hazırlanmıştır.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Books Books Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi JQ 1809 .A5 T64 2010 (Browse shelf(Opens below)) Available 00023081

Bibliyografya var.

Kitapta, Türkiye’de 1973-1999 yılları arasında Oya
Tokgöz’ün seçimler, siyasal kampanyalar, siyasal reklamlar, siyasal
partilerin kadın söylemi üzerinde yazmış olduğu, farklı yayın
organlarında yayınlanmış makalelerle, Türkiye’den siyasal iletişim
araştırmalarından örnekler sunulmaktadır. Ayrıca, bu kitap için
yazılmış bulunan iki makalede 1999’da TBMM’de yaşanan Merve
Kavakçı olayı ile 2002-2007 genel seçimleri, seçimler, siyasal
kampanyalar ve siyasal reklamlar açısından değerlendirilmektedir.
Siyasal iletişim, siyasal iletişim araştırması, seçimler, siyasal
kırılmalar, siyasal partiler, siyasal kampanyalar, gazete siyasal
reklamları, siyasal reklamlarda kadın söylemi, demokratikleşme
kavramları kitapta değerlendirilmektedir. İletişim araştırmaları
içinde siyasal iletişim araştırmalarının konumu, rolü ve önemi
tartışmaya açılan diğer konular arasında yer almaktadır. Bu kitap,
yüksek lisans ve doktora düzeyinde eğitim gören öğrencilerin yanı
sıra bilim adamlarının da siyasal iletişim araştırmaları konusunda
fikir sahibi olmalarını ve dünyada Anglo-Amerikan kuramı açısından
kullanılan dönemsel yaklaşımlarla tanışmalarını sağlamak amacıyla
hazırlanmıştır.

Share