Seçimler, Siyasal Reklamlar ve Siyasal iletişim / Oya Tokgöz.
Material type:
- 9789755336596
- JQ1809.A5 .T64 2010
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | JQ 1809 .A5 T64 2010 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 00023081 |
Bibliyografya var.
Kitapta, Türkiye’de 1973-1999 yılları arasında Oya
Tokgöz’ün seçimler, siyasal kampanyalar, siyasal reklamlar, siyasal
partilerin kadın söylemi üzerinde yazmış olduğu, farklı yayın
organlarında yayınlanmış makalelerle, Türkiye’den siyasal iletişim
araştırmalarından örnekler sunulmaktadır. Ayrıca, bu kitap için
yazılmış bulunan iki makalede 1999’da TBMM’de yaşanan Merve
Kavakçı olayı ile 2002-2007 genel seçimleri, seçimler, siyasal
kampanyalar ve siyasal reklamlar açısından değerlendirilmektedir.
Siyasal iletişim, siyasal iletişim araştırması, seçimler, siyasal
kırılmalar, siyasal partiler, siyasal kampanyalar, gazete siyasal
reklamları, siyasal reklamlarda kadın söylemi, demokratikleşme
kavramları kitapta değerlendirilmektedir. İletişim araştırmaları
içinde siyasal iletişim araştırmalarının konumu, rolü ve önemi
tartışmaya açılan diğer konular arasında yer almaktadır. Bu kitap,
yüksek lisans ve doktora düzeyinde eğitim gören öğrencilerin yanı
sıra bilim adamlarının da siyasal iletişim araştırmaları konusunda
fikir sahibi olmalarını ve dünyada Anglo-Amerikan kuramı açısından
kullanılan dönemsel yaklaşımlarla tanışmalarını sağlamak amacıyla
hazırlanmıştır.