Kültür endüstrisi ürünü olarak : dijital oyun / Mutlu Binark , Günseli Bayraktutan-Sütcü.
Language: Turkish Series: Kalkedon yayıncılık; Eğitim ve kültür dizisi ; 67. | Kalkedon yayıncılık ; 67. | Eğitim ve kültür dizisi ; 13.Publication details: İstanbul: Kalkedon Yayıncılık, 2008.Edition: 1. bsDescription: 221 s. : şkl. ; 21 cmISBN:- 9789944115544 (pbk.)
- GV 1469.17 B56 2008
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | GV 1469.17 B56 2008 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 00016962 |
Browsing Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
GV 1469 .D54 2011 Dijital oyunlar : "kendi dünyanda yaşa, bizimkinde oyna" / | GV 1469.15 .F46 2015 Introduction to game analysis / | GV 1469.15 .W45 D54 2014 Digital games and learning : Research and theory / | GV 1469.17 B56 2008 Kültür endüstrisi ürünü olarak : dijital oyun / | GV 1469.17 .B744 2020 Dijital oyun tasarımı: | GV 1469.17 .S36 D55 2016 Dijital oyun tasarımı : İlkokul ve ortaokul öğrencileri için / | GV 1469.17 .S63 D55 2009 Dijital oyun rehberi : oyun tasarımı, türler ve oyuncu / |
Kaynakça ve dizin vardır.