Amazon cover image
Image from Amazon.com
Custom cover image
Custom cover image

Medya profesyonellerinin ve medyanın aile algısı / yay. haz. Ahmet Rasim Kalaycı.

Language: Turkish Series: ; genel yayın no.Publication details: Ankara : T.C.Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü, 2010.Description: 520 s. : res., grf. ; 23 cmISBN:
  • 9789751942609 (pbk.)
Subject(s): LOC classification:
  • P 94.5 .F342 T9 2010
Summary: TABLOLAR LİSTESİ I
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Kaynakça vardır.

TABLOLAR LİSTESİ I GRAFİKLER LİSTESİ V GİRİŞ 1 1. ARAŞTIRMANIN AMACI, ÖNEMİ VE GEREKÇELERİ 5 1.1. Araştırmanın Konusu 5 1.1.1. Medya ve Riskli Davranışlar 8 1.1.2. Medya ve Şiddet 8 1.1.3. Medya ve Aile İçi İlişkiler 8 1.1.4. Medyada Aile ve Aile Değerlerinin Temsili 9 1.2. Amaç ve Hedefler 9 1.3. Önem ve Gerekçeler 10 2. ARAŞTIRMANIN METODOLOJİSİ 13 2.1. Kavramsal Şema 13 2.2. Nicel Araştırma Metodolojisi 16 2.2.1. Araştırma Modeli 16 2.2.2. Evren ve Örneklem 18 2.2.3. Örneklem Şeması 18 2.2.4. Veri Toplama Araçları 19 2.2.5. Verilerin Analizi ve Yorumlanması 25 2.3. Nitel Araştırma Metodolojisi 26 2.3.1. Araştırma Modeli 26 2.3.2. Çalışma Grubu 28 2.3.3. Veri Toplama Aracı 30 2.3.4. Mülakat Kayıtları 30 2.3.5. Verilerin Çözümü ve Yorumlanması 31 3. ARAŞTIRMANIN BULGULARI, TARTIŞMA VE YORUM 33 3.1. Nicel Araştırma Bulguları 33 3.1.1. Grubun Genel Yapısına İlişkin Demografik Değişkenler.. 3 3 3.1.2. Medya ve Aile Algı ve Değerleri ile İlgili Maddelerin Sonuç ve Tartışmaları 43 3.1.3. Aile Değerleri Ölçeği Faktörlerine İlişkin Sonuçlar ve Tartışma 69 3.1.4. Katılımcıların Listelenen Değişkenleri "Hayatlarmdaki Önemlerine" Göre Sıralamaları 84 3.1.5. Katılımcıların Listelenen Değişkenleri "Bir Kadın İçin" Sıralamaları 87 3.1.6. Katılımcıların Listelenen Değişkenleri "Bir Erkek İçin" Sıralamaları 90 3.2. Nitel Araştırma Bulguları, Tartışma ve Yorum 92 3.2.1. Giriş: Nitel Araştırma Hakkında Genel Bilgiler 92 3.2.2. Demografik Bilgiler 94 3.2.3. Aile Algısı 97 3.2.4. Geçmiş ve Gelecek Arasında Aile 106 3.2.5. Ailede Rol Dağılımı 128 3.2.6. Aile İçi Şiddet 159 3.2.7. Cinsellik 173 3.2.8. Boşanma 188 3.2.9. Aldatma 199 3.2.10. Birlikte Yaşama 214 3.2.11. Medya ve Aile 227 3.2.12. Medya ve Medya İlişkileri 250 4. GENEL DEĞERLENDİRME VE SONUÇLAR 283 4.1. Medya Profesyonellerinin Aile Algıları 284 4.1.1. Ailenin İşlevi Nedir? 284 4.1.2. Medya Profesyonelleri ve Aile 286 4.2. Sermaye ve Tüketim (Reyting) Bağlamında Medya-Aile İlişkisi 308 4.3. Medyanın Denetlenmesi 316 4.3.1. Medya, Medyanın yahut Medya Çalışanının Kendisi Tarafından Denetlenmelidir 316 4.3.2. Medya İzleyici Tarafından Denetlenmelidir 317 4.3.3. Medya Basın Kuruluşları Tarafından Denetlenmelidir 318 4-3.4. Medya Devlet Tarafından Denetlenmelidir 318 5. ÖNERİLER 321 6. KAYNAKÇA 327 7. EKLER 341 7-l Tablo Listesi 341 7-2 Nicel Araştırma Bulguları 7-3 Nicel Araştırma Bulgularında Kullanılan Kodlama Sistemi 511 7-4 Anket Formu 513 7-5 Mülakat Soruları 518

Share