Local cover image
Local cover image
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Custom cover image
Custom cover image

Görsel göstergebilim : imgenin anlamlandırılması / editör V. Doğan Günay, Alev F. Parsa

Series: Publication details: İstanbul: Es Yayınları, 2012.Description: 244 s. ; 24 cmISBN:
  • 9786055664237 (pbk.)
Subject(s): LOC classification:
  • P 99 .G67 2012
Summary: İÇİNDEKİLER Sunuş 7 Görsel Göstergebilim ve İmgenin Anlamlandırılması: 11 Prof. Dr. V. Doğan Günay (Dokuz Eylül Üniversitesi) Görsel İletişim, Göstergeler ve Anlam Aktarımı: Görsel İletide "Pencere" İmgesi. 55 Prof. Dr. Rengin Küçükerdoğan (İstanbul Kültür Üniversitesi) Görsel İletişim Bağlamında İkna Edici Göstergelerin Kullanımı: Reklam İletilerinde İkna: 68 Doç. Dr. Işıl Zeybek (İstanbul Kültür Üniversitesi) Reklam Metninde "Cumhuriyet" İmgesi: 80 Prof. Dr. Ayşe Kıran (Hacettepe Üniversitesi) Prof. Dr. Seçil Büker (Anadolu Üniversitesi) Göstergebilimsel Açıdan Reklam İncelenmesi: 96 Bir Otomobil Reklamı: Prof. Dr. İlharni Sığırcı (Kırıkkale Üniversitesi) Reklam Bildirilerinin Kültür Göstergebilimi Açısından Değerlendirilmesi: 107 Dr. Özge Sönmez (Dokuz Eylül Üniversitesi) Prof. Dr. V. Doğan Günay (Dokuz Eylül Üniversitesi) Nesnenin Değer Kazanım süreci. Karşı Öznelerin Mücadelesi: Müzayede Örneği: 119 Dr. Funda Uzdu Yıldız (Dokuz Eylül Üniversitesi) Gelenekten Günümüze Görsel Gösterge: Balkan Naci İslimyeli'nin "Suret" Dizisine Göstergebilimsel Bir Bakış: 133 Prof. Dr. Llşun Tıikel (İstanbul Üniversitesi) Prof. Dr. Nedret Öztokat (İstanbul Üniversitesi) XXI. Yüzyıl Okuryazarlığında Sayısal Noktalarda Buluşmak: 153 Doç. Dr. Alev Fatoş Parsa (Ege Üniversitesi) Türk Sinemasında Mekanlar ve İliştirilmiş Kimliklerin Temsili: 173 Prof. Dr. Nimet Önür (Ege Üniversitesi) Yeni Gerçekçi ve Gerçeküstü Motiflerin Göstergesi Olarak: Federico Fellini Filmleri 210 Yrd. Doç. Dr. Burcu Balcı (Ege Üniversitesi) Sözlük 242
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Books Books Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi P 99 .G67 2012 (Browse shelf(Opens below)) Available 00015721

Kaynakça vardır.

İÇİNDEKİLER Sunuş 7 Görsel Göstergebilim ve İmgenin Anlamlandırılması: 11 Prof. Dr. V. Doğan Günay (Dokuz Eylül Üniversitesi) Görsel İletişim, Göstergeler ve Anlam Aktarımı: Görsel İletide "Pencere" İmgesi. 55 Prof. Dr. Rengin Küçükerdoğan (İstanbul Kültür Üniversitesi) Görsel İletişim Bağlamında İkna Edici Göstergelerin Kullanımı: Reklam İletilerinde İkna: 68 Doç. Dr. Işıl Zeybek (İstanbul Kültür Üniversitesi) Reklam Metninde "Cumhuriyet" İmgesi: 80 Prof. Dr. Ayşe Kıran (Hacettepe Üniversitesi) Prof. Dr. Seçil Büker (Anadolu Üniversitesi) Göstergebilimsel Açıdan Reklam İncelenmesi: 96 Bir Otomobil Reklamı: Prof. Dr. İlharni Sığırcı (Kırıkkale Üniversitesi) Reklam Bildirilerinin Kültür Göstergebilimi Açısından Değerlendirilmesi: 107 Dr. Özge Sönmez (Dokuz Eylül Üniversitesi) Prof. Dr. V. Doğan Günay (Dokuz Eylül Üniversitesi) Nesnenin Değer Kazanım süreci. Karşı Öznelerin Mücadelesi: Müzayede Örneği: 119 Dr. Funda Uzdu Yıldız (Dokuz Eylül Üniversitesi) Gelenekten Günümüze Görsel Gösterge: Balkan Naci İslimyeli'nin "Suret" Dizisine Göstergebilimsel Bir Bakış: 133 Prof. Dr. Llşun Tıikel (İstanbul Üniversitesi) Prof. Dr. Nedret Öztokat (İstanbul Üniversitesi) XXI. Yüzyıl Okuryazarlığında Sayısal Noktalarda Buluşmak: 153 Doç. Dr. Alev Fatoş Parsa (Ege Üniversitesi) Türk Sinemasında Mekanlar ve İliştirilmiş Kimliklerin Temsili: 173 Prof. Dr. Nimet Önür (Ege Üniversitesi) Yeni Gerçekçi ve Gerçeküstü Motiflerin Göstergesi Olarak: Federico Fellini Filmleri 210 Yrd. Doç. Dr. Burcu Balcı (Ege Üniversitesi) Sözlük 242

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share