İletişim olarak reklamcılık / Gillian Dyer ; çev.: Nurdan Öncel Taşkıran.
Language: Turkish Series: Publication details: İstanbul: Beta Yayınları, 2010.Description: xvi, 272 s. ; 19 cmISBN:- 9786053771975 (pbk.)
- HF 5821 .D98 2010
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi | HF 5821 .D98 2010 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 00014557 |
Browsing Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
HF5821 .B67 2003 Reklamlardan sonra | HF5821 .C37 2005 Reklamcılığın geleceği | HF5821 .D34 2003 Reklamı okumak | HF 5821 .D98 2010 İletişim olarak reklamcılık / | HF5821 .F53 2007 Reklam ve karikatür / | HF 5821 .K63 2004 Reklam ve halkla ilişkilerde hedef kitle / | HF5821 .P45 K387 2019 Kavram ve kuramlarıyla reklam/ |
Genel Editör'ün Önsözü...VIII Önsöz...X Teşekkür...XII Çevirmen'den...XIV Giriş...1 1.Reklamcılığın Başlangıçları ve Gelişimi....19 2.Yeni Reklamcılık...71 3.Yeni Medya...9 4.Reklamın Etkileri...113 5.Reklamlar Ne Anlatır?...129 6.Göstergebilim ve İdeoloji...165 7.Reklamcılık Dili...195 8.Reklam Retoriği (Söz Sanatları)...219 Sonuç...251 Başvuru Kaynakları...257 Bibliyografya...265