Salgın Sonrası Dönemde Yeni ‘Dijital’ Normal (Record no. 21689)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 11812nam a2200265 4500
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı KOHA_mirakil
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20231017145153.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 231017b tu ||||| |||| 00| 0 tur d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9786254330773
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu TR-IsBEY
Kataloglama Dili tur
Çeviri Kurumu TR-IsBEY
Açıklama Kuralları rda
041 ## - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu tur
050 0# - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası HM846
Cuttur Numarası S25 2021
100 1# - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Ada, Serkan
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Salgın Sonrası Dönemde Yeni ‘Dijital’ Normal
Sorumluluk Bildirimi editör : Prof. Dr. Serkan Ada.
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ
Basım Bildirimi 1. bs.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri Ankara
Yayınevi Nobel Bilimsel Eserler
Yayın Tarihi 2021
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 346 s.
Diğer fiziki detaylar tablo
Boyutları 24 cm.
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Kaynakça vardır.
505 ## - İÇİNDEKİLER NOTU
İçindekiler Notu $a İÇİNDEKİLER $x $x ÖN SÖZ İİİ $x BÖLÜM YAZARLARI vii $x<br/> KISIM 1: YÖNETİM $x SALGIN ÖZELİNDE DİJİTALLEŞMENİN İNSAN<br/> KAYNAKLARI YÖNETİMİ $x ÜZERİNE ETKİLERİ 3 $x Salih Yeşil $x<br/> GİRİŞ 4 $x 1.DİJİTALLEŞME VE SALGIN 5 $x 1.1.Dijitalleşme 5 $x<br/> 1.2.Salgın 6 $x 2.İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ TANIM, AMAÇ VE<br/> SONUÇLARI 7 $x 3.SALGIN ÖZELİNDE DİJİTALLEŞMENİN İNSAN KAYNAKLARI<br/> YÖNETİMİ $x ÜZERİNE ETKİSİ 8 $x 3.1. İnsan Kaynaklan Planlaması 9<br/> $x 3.2. İş Tasarımı 12 $x 3.3. Personel Bulma ve Seçme 14 $x<br/> 3.4. Ücretlendirme 17 $x 3.5. İş Sağlığı ve Güvenliği 19 $x<br/> 3.6. Endüstri (Çalışma) İlişkileri 22 $x 3.7. Performans<br/> Değerleme 25 $x 3.8. Eğitim ve Geliştirme 28 $x 3.9. Kariyer Planlama ve<br/> Geliştirme 31 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 34 $x KAYNAKÇA 35 $x COVID-19<br/> DÖNEMİNDE DİJİTALLEŞME VE ZORLAYICI FAKTÖRLER: $x YENİ KURUMSAL<br/> KURAM AÇISINDAN BİR İNCELEME 39 $x Hasan Sadık Tatlı - Gökten Öngel<br/> $x GİRİŞ 40 $x 1.YENİ KURUMSAL KURAM 41 $x 2.YENİ KURUMSAL KURAM<br/> AÇISINDAN DİJİTALLEŞME VE ZORLAYICI FAKTÖRLER....43 $x SONUÇ 50 $x<br/> KAYNAKÇA 51 $x DİJİTAL ÇAĞA DÖNÜŞÜM VE DİJİTALLEŞME İLE<br/> ÇALIŞMA HAYATINDA $x YENİ TRENDLER 57 $x Sümeyra Ceyhan $x GİRİŞ 58<br/> $x 1.DİJİTALLEŞME KAVRAMI 59 $x 2.DİJİTAL DÖNÜŞÜM 61 $x 3.YENİ<br/> NORMAL VE DİJİTAL DEVRİM 63 $x 4.DİJİTAL ÇAĞ TEKNOLOJİLERİ 67 $x<br/> 4.1. Yapay Zekâ ve İleri Düzey Makine Öğrenimi 67 $x 4.2. Sanal<br/> Gerçeklik (Sanallaştırma) 68 $x 4.3. Bulut Bilişim (Bulut<br/> Teknolojiler] 69 $x 4.4. Nesnelerin İnterneti 70 $x 4.5. Dijitalizasyon 71<br/> $x 4.6. Robotlar ..72 $x 4.7. Giyilebilir Teknolojiler 72 $x<br/> 4.8. Otomasyon 73 $x 4.9. Mobil Teknolojiler (Mobilizasyon) 74 $x<br/> 4.10. Blok Zinciri (Blockhain) 74 $x 4.11. Dijital İkiz (Dijital Twin) 75<br/> $x 5.DİJİTAL ÇAĞ TEKNOLOJİLERİ İLE ÇALIŞMA HAYATINDA YAŞANAN<br/> DEĞİŞİMLER 76 $x 6.DİJİTALLEŞME VE DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN İŞ<br/> DÜNYASINA VE $x İŞ SÜREÇLERİNE ETKİLERİ 80 $x SONUÇ 82 $x<br/> KAYNAKÇA 84 $x COVID-19 SONRASI AFET YÖNETİMİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM,<br/> $x YENİ TEKNOLOJİLER VE GEREKLİLİKLER 91 $x Halil İbrahim<br/> Çiçekdağı - Mehmet Cabir Akkoyunlu $x GİRİŞ 92 $x 1.TEKNOLOJİ VE<br/> AFET YÖNETİMİ 93 $x 1.1. Teknolojik Gelişmelerin Afet Yönetimindeki<br/> Rolü 94 $x 1.2. Teknolojideki Eğilimler: Afet Yönetimindeki Zorluklar<br/> İçin Yeni Araçlar 94 $x 2.AFETLERDE BİLGİ VE İLETİŞİM<br/> TEKNOLOJİLERİ 94 $x 2.1. Erken Uyarı Sistemleri 95 $x 2.2. Uzaktan<br/> Algılama Sistemleri 95 $x 2.3. Afet Yönetim Karar Destek Sistemleri 96 $x<br/> 2.4. Sosyal Medya ve Afet Yönetimi 97 $x 2.5. Afetlerde Robot<br/> Teknolojisi 98 $x 2.6. Mobil Cihazların Afetlerde Kullanımı 99 $x<br/> 3.COVID-19 SALGINI VE AFET YÖNETİMİ 99 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 101<br/> $x KAYNAKÇA 102 $x KISIM 2: MUHASEBE VE FİNANS $x YENİ DİJİTAL<br/> NORMALİN MUHASEBE DÜNYASINDAKİ YANSIMALARI 107 $x Şebnem Ada $x<br/> GİRİŞ 108 $x 1.COVID-19 SALGINI VE İŞ DÜNYASI 110 $x 1.1. Covid-19<br/> Salgını 110 $x 1.2. İş Dünyasında Meydana Gelen Zorluklar 111 $x<br/> 2.COVID-19 SÜRECİ VE SONRASINDA MUHASEBE DÜNYASINDAKİ GELİŞMELER 113<br/> $x 2.1. Muhasebe Mesleği Açısından Gelişmeler 113 $x 2.2. Muhasebe<br/> Denetimi Açısından Gelişmeler 117 $x 2.3. Muhasebe ve Denetim Eğitimi<br/> Açısından Gelişmeler 119 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 122 $x<br/> KAYNAKÇA 124 $x COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE DİJİTAL<br/> BANKACILIK KULLANIMI. 127 $x Arzu Özmerdivanlı $x GİRİŞ 128 $x<br/> 1.DİJİTAL BANKACILIK 129 $x 1.1. Dijital Bankacılığın Tanımı ve<br/> Kapsamı 129 $x 1.2. Dijital Bankacılığın Avantajları ve<br/> Dezavantajları 132 $x 1.3. Dijital Bankacılığın Gelişimi 133 $x<br/> 2.COVID-19 SALGINI VE DİJİTAL BANKACILIK 139 $x 2.1. Covid-19 Salgını<br/> Sürecinde Türkiye’de Dijital Bankacılık Kullanımı 140 $x SONUÇ VE<br/> DEĞERLENDİRME 149 $x KAYNAKÇA 150 $x KISIM 3: PAZARLAMA VE TEDARİK<br/> ZİNCİRİ $x COVID-19 SALGINININ DİJİTAL OYUN SEKTÖRÜNE YANSIMALARI:<br/> $x PAZARLAMA TEMELLİ BİR YAKLAŞIM 155 $x İlhami Tuncer $x GİRİŞ 156<br/> $x 1.COVID-19 SALGINI 157 $x 2.DİJİTAL OYUNLAR 158 $x 3.COVID-19 SALGINI<br/> VE DİJİTAL OYUN SEKTÖRÜ 159 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 166 $x<br/> KAYNAKÇA 168 $x GELİŞMELERİ KAÇIRMA KEYFİ (JOMO) BAĞLAMINDA<br/> DİJİTALDEN $x UZAKLAŞAN TÜKETİCİLER 169 $x Nezahat Ekici $x<br/> GİRİŞ 170 $x 1.GELİŞMELERİ KAÇIRMA KEYFİ (JoMO) VE<br/> BAĞLANTISIZLIK 171 $x 2.COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE TÜKETİCİLER VE<br/> JoMO 175 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 178 $x KAYNAKÇA 179 $x COVID-19<br/> SALGINI SONRASI TEDARİK ZİNCİRİ SİSTEMLERİNDE $x DİJİTAL<br/> DEĞİŞİM 183 $x Ahmet Alper Sayın - Kemal Kamacı $x GİRİŞ 183 $x<br/> 1.TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ VE ÖNEMİ 185 $x 2.TEDARİK ZİNCİRİ<br/> YÖNETİMİNDE KULLANILAN BİLGİ SİSTEMLERİ 186 $x 2.1. ERP (Kurumsal<br/> Kaynak Planlaması) 186 $x 2.2. RFID (Radyo Frekanslı Kimlik<br/> Tanımlama) 188 $x 2.3. EDI (Elektronik Veri Değişimi) 189 $x 2.4. CRM<br/> (Müşteri İlişkileri Yönetim Yazılımı) 189 $x 2.5. WMS (Depo<br/> Yönetim Sistemleri) 190 $x 3.COVID-19 SALGINININ TEDARİK ZİNCİRİ<br/> YÖNETİMİNE ETKİLERİ 190 $x 4.TEDARİK ZİNCİRİNDE DİJİTAL<br/> DÖNÜŞÜM 191 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 196 $x KAYNAKÇA 196 $x KISIM<br/> 4: EKONOMİ $x DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE DİJİTAL EKONOMİNİN<br/> VERGİLENDİRİLMESİ: $x DİJİTAL HİZMETLER VERGİSİ 201 $x Hüseyin<br/> Kutbay $x GİRİŞ 203 $x 1.DİJİTAL DÖNÜŞÜM 205 $x 2.DİJİTAL<br/> DÖNÜŞÜMDE DİJİTAL EKONOMİNİN VERGİLENDİRİLMESİ 208 $x<br/> 3.DİJİTAL HİZMETLER VERGİSİ 215 $x 4.DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE<br/> DİJİTAL HİZMET VERGİSİNİN OLUŞTURACAĞI DEĞERLER 222 $x SONUÇ VE<br/> DEĞERLENDİRME 225 $x KAYNAKÇA 226 $x COVID-19 SALGININA YÖNELİK<br/> ALINAN MALİ ÖNLEMLER VE $x ARTAN DİJİTALLEŞME 231 $x Alper Doğan -<br/> Zeynep Demirci Çakıroğlu - Abdulcelil Gazioğlu $x GİRİŞ 232 $x<br/> 1.COVID-19 SALGINI VE EKONOMİK ETKİLERİ 233 $x 2.COVID-19 SALGINI’NDA<br/> ALINAN MALİ ÖNLEMLER 236 $x 3.COVID -19 SALGINININ DİJİTALLEŞMEYE<br/> ETKİSİ VE YENİ NORMAL 240 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 244 $x<br/> KAYNAKÇA 245 $x COVID-19 SÜRECİNDE DİJİTAL EKONOMİ VE DİJİTAL<br/> BÖLÜNME 249 $x Tuba Akar $x GİRİŞ 250 $x 1.COVID-19 PANDEMİSİ VE<br/> DİJİTAL EKONOMİ 252 $x 2.COVID-19 PANDEMİSİ VE DİJİTAL BÖLÜNME 256<br/> $x 3.DİJİTAL BÖLÜNMENİN KÜRESEL BOYUTU 257 $x SONUÇ VE<br/> DEĞERLENDİRME 264 $x KAYNAKÇA 265 $x TÜRKİYE’DE COVID-19 SALGINININ<br/> MAKROEKONOMİK ETKİLERİ VE DİJİTALLEŞME 267 $x İkbal Karataşh $x<br/> GİRİŞ 268 $x 1.COVID-19 SALGINININ ORTAYA ÇIKIŞI 269 $x 2.COVID-19<br/> SALGINI SÜRECİNDE ALINAN EKONOMİK TEDBİRLER 269 $x 3.COVID-19<br/> SALGINININ MAKROEKONOMİK ETKİLERİ VE DİJİTALLEŞME 273 $x<br/> 3.1. Ekonomik Büyüme Üzerindeki Etkisi 273 $x 3.2. İstihdama Etkisi 276<br/> $x 3.3. Dış Ticarete Etkisi 278 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 280 $x<br/> KAYNAKÇA 281 $x KRİPTO PARALARA YÖNELİK HUKUKİ VE MALİ<br/> DÜZENLEMELER 283 $x Yaprak Karadağ Duymazlar - Alper Doğan $x<br/> GİRİŞ 284 $x 1.BLOCKCHAIN VE KRİPTO PARALAR 284 $x 2.KRİPTO PARALARIN<br/> AVANTAJLARI VE DEZAVANTAJLARI 285 $x 2.1.Avantajlar 286 $x<br/> 2.2.Dezavantajlar 287 $x 3.KRİPTO PARALARIN GÜNCEL GÖRÜNÜMÜ 288 $x<br/> 4.DÜNYADA KRİPTO PARALARA YÖNELİK HUKUKİ VE MALİ DÜZENLEMELER 290 <br/> $x 5. TÜRKİYE’DE KRİPTO PARALARA YÖNELİK HUKUKİ VE MALİ<br/> DÜZENLEMELER 293 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 295 $x KAYNAKÇA 296 $x<br/> KISIM 5: TURİZM VE REKREASYON $x SALGIN DÖNEMİNDE KRİZ YÖNETİMİ VE<br/> KRİZ İLETİŞİMİ ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: TURİZM İŞLETMELERİ<br/> ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME 301 $x Filiz Demir $x GİRİŞ 302 $x<br/> 1.KRİZ KAVRAMI 303 $x 1.1. Kriz Yönetimi 304 $x 1.2. Kriz İletişimi 305<br/> $x 1.3. Salgın Döneminde Kriz Yönetimi ve İletişimi 306 $x<br/> 1.4. Turizmde Kriz Yönetimi ve İletişimi 307 $x 2.SOSYAL MEDYA 307 $x<br/> 3.KRİZ YÖNETİMİ, KRİZ İLETİŞİMİ VE SOSYAL MEDYA İLİŞKİSİ 308<br/> $x 4.SALGIN DÖNEMİNDE KRİZ YÖNETİMİ VE KRİZ İLETİŞİMİ ARACI<br/> OLARAK $x SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TURİZM SEKTÖRÜ UYGULAMA<br/> ÖRNEKLERİ 309 $x SONUÇ VE DEĞERLENDİRME 316 $x KAYNAKÇA 317 $x SALGIN<br/> SÜRECİNDE FİZİKSEL AKTİVİTE GEREKSİNİMİ VE $x DİJİTAL<br/> REKREASYON 321 $x İlker Kıhçman - Harun Çöpür- Yusuf Er $x<br/> GİRİŞ 322 $x 1.DİJİTALLEŞMENİN ÇEŞİTLİ ETKİLERİ 323 $x<br/> 1.1. Dijitalleşme ve Kültürel Etki 323 $x 1.2. Salgın ve Spor<br/> Dünyası 326 $x 1.3. Dijitalleşme ve Ekonomi 327 $x 1.4. Dijitalleşme ve<br/> Salgın Sürecinde Eğitim 328 $x 2.DİJİTALLEŞME VE REKREASYON 332 $x<br/> 2.1. Dijitalleşen Dünya ve Rekreasyon 333 $x 3.SALGIN SÜRECİ,<br/> REKREASYON VE EGZERSİZ 335 $x 3.1. Fiziksel Egzersizin Önemi 335 $x<br/> 3.2. Salgın Sürecinde Egzersiz 337 $x 3.3. Salgın Sürecinde, Dijital<br/> Rekreasyona Rağmen Hareketsizliğin $x Muhtemel Zararları 338 $x SONUÇ<br/> VE DEĞERLENDİRME 339 $x KAYNAKÇA 340 $x XVİ $x
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu Covid-19 salgını artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı yeni bir dünya düzeninin ortaya çıkmasına neden oldu. Salgının neden olduğu olumsuz koşullardan tüm dünya ekonomileri etkilenmiş, hemen hemen tüm sektörlerde iş süreçleri kesintiye ve/veya değişikliğe uğramış, insanların günlük yaşamları etkilenmiş ve tüketici tercihleri değişmiştir. Bütün bu olumsuzluklar yaşanırken normale dönüşün artık mümkün olmadığı bir ortamda, dijitalleşme ile şekillenen yeni bir düzen ortaya koyma çabası olarak "Yeni 'Dijital' Normal" kavramı gündemdeki yerini almaya başlamıştır.<br/>Salgın dönemi ve sonrasında birçok alanda yaşanan ve hatta hızlanan dijitalleşmeye farklı açılardan bakılmasını sağlayarak yeni normalde dijitalleşmenin vazgeçilmez etkisini okurlarla paylaşmayı hedefleyen bu kitap, beş kısım ve on altı bölümden oluşmaktadır:<br/>Kısım 1: Yönetim<br/>Kısım 2: Muhasebe ve Finans<br/>Kısım 3: Pazarlama ve Tedarik Zinciri<br/>Kısım 4: Ekonomi<br/>Kısım 5: Turizm ve Rekreasyon
650 00 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Dijitalleşme
Alt başlık biçimi Yeni Normal ve Yönetim
Genel Alt Konu Covid-19 Salgını
650 00 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Digitalization
Alt başlık biçimi New Normal and management
Genel Alt Konu Covid-19 Pandemic
900 ## - YEREL BİLGİ
Kontrol Hande Çalışkur
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Koha item type Books
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Koha sıralama için normalleştirilmiş sınıflandırma Kredi için değil Koha itemnumber (otomatik oluşturulmuş) Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirbaş Numarası Son Görülme Tarihi Fatura Tarihi Gizli Not / Satın Alma Notu Materyal Türü
    Library of Congress Classification   HM0846 S25 02021   27006 Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi 17/10/2023 Satınalma   HM 846 .S25 2021 00023057 19/10/2023 17/10/2023 Nobel Books