Bilimin doğası gelişimi ve öğretimi / (Record no. 18321)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 03304na a2200301 4500
001 - KONTROL NUMARASI
Control Dosyası 21383
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı KOHA_mirakil
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20220831235942.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 190829b tu 000 0
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9786051700540 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu TR-IsBEY
Kataloglama Dili tur
Değştiren Kurum TR-IsBEY
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası Q 175
Cuttur Numarası .B56 2015
090 ## - YEREL YER NUMARASI
Yerel Yer Numarası Q 175 .B56 2015
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Bilimin doğası gelişimi ve öğretimi /
Sorumluluk Bildirimi Kadir Bilen vd. ; ed. Nilgün Yenice
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri Ankara:
Yayınevi Anı Yayıncılık,
Yayın Tarihi 2015.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 406 s. ;
Boyutları 23 cm.
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu Bugün dünyada fen eğitiminin en önemli amaçlarından biri Bilim okuryazarı olan bireyler yetiştirebilmek olarak açıklanmaktadır. Bilim okuryazarı bireyin özelliklerinden biri de bilimin doğası özelliklerini anlamaktır. Bilim eğitimi reformlarının en tutarlı mesajlarından biri Öğrencilerin bilimin doğası anlayışlarını geliştirmek olarak açıklanmıştır, ancak bilimin doğasını anlayabilen bireyler yetiştirmek için de bilimin doğasına yönelik gelişmiş düzeyde görüşlere sahip öğretmenlere ihtiyaç vardır. Bilimin Doğası, Gelişimi ve Öğretimi kitabı ile yenilenen fen bilimleri dersi öğretim programının belirlediği vizyona ulaşmada önemli bir role sahip olan fen bilimleri öğretmenlerinin bilime ve bilimin doğasına olan bakış açılarını geliştirmek amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda hazırlanan kitap; eski çağlardan günümüze tarihsel bir bakış içerisinde ve bilim felsefesi ışığında, bilimin ne olduğu, bilimin doğasının ortaya çıkışının ve değişen yüzünün yansıtıldığı, bilimin doğasının nasıl öğretileceği ve sorgulamaya dayalı bilim eğitiminin öneminin açıkça ifade edildiği; bilimsel bilgi üretiminde gözlemin oynadığı rolün açıklandığı, bilimin toplumsal katılım açısından irdelendiği, bilimin doğasının öğretiminde kullanılan etkinliklerin tanıtıldığı ve son olarak öğretmenlerin, öğretmen adaylarının ve öğrencilerin bilimin doğasına yönelik görüşlerinin özetlendiği bölümleri içermektedir. Bu kitabın bilim ve bilimin doğası hakkında bilgi sahibi olmak isteyen lisans ve lisansüstü öğretmen adaylarına ve öğretmenlere yararlı olacağı ve alana katkı sağlayacağı düşünülmektedir. İÇİNDEKİLER 1. Bölüm: BİLİM NEDİR? NE DEĞİLDİR? 2. Bölüm: BİLİM FELSEFESİ 3. Bölüm: BİLİMİN DOĞASI, GELİŞİMİ VE DEĞİŞEN YÜZÜ 4. Bölüm: BİLİMİN DOĞASI VE GÖZLEM 5. Bölüm: BİLİM TOPLUMU VE FEN (BİLİM) OKURYAZARLIĞI 6. Bölüm: BİLİMİN DOĞASINININ ÖĞRETİMİNDE KURAMDAN UYGULAMAYA YÖNELİK YAKLAŞIMLAR 7. Bölüm: BİLİMİN DOĞASI VE BİLİMSEL SORGULAMA İLİŞKİSİ 8. Bölüm: BİLİMİN DOĞASININ ÖĞRETİMİNDE ÖRNEK KONULAR 9. Bölüm: BİLİMİN DOĞASININ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN ETKİNLİKLER 10. Bölüm: BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLER
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Science
Genel Alt Konu Philosophy.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Science
Genel Alt Konu Methodology.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Science
Genel Alt Konu History.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Bilim
Genel Alt Konu Metodoloji.
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Bilim
Genel Alt Konu Felsefe.
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Bilim
Genel Alt Konu Tarih.
700 ## - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Yenice, Nilgün
İlişkili Terim ed.
9 (RLIN) 15413
700 ## - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Bilen, Kadir
İlişkili Terim yaz.
9 (RLIN) 56661
910 ## - USER-OPTION DATA (OCLC)
User-option data 20282
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Koha item type Books
900 ## - YEREL BİLGİ
Kontrol Mehmet Faruk Akgül
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Koha sıralama için normalleştirilmiş sınıflandırma Kredi için değil Koha itemnumber (otomatik oluşturulmuş) Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Kodlanmış Konum Niteleyicisi Maliyet, Alış Fiyatı Para Birimi Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirbaş Numarası Son Görülme Tarihi Son Kontrol Tarihi Fatura Tarihi Gizli Not / Satın Alma Notu Materyal Türü
    Library of Congress Classification   Q0175 B56 02015   20592 Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi 29/08/2019 Satınalma Genel Derme 27.06 Türk Lirası   Q 175 .B56 2015 00020282 29/08/2019 29/08/2019 04/09/2022 Prefix Books