Sürdürülebilir çocuk gelişimi : (Record no. 16634)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 05710na a2200289 4500
001 - KONTROL NUMARASI
Control Dosyası 19606
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı KOHA_mirakil
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20220831235409.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 190301b tu 000 0
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9786055213404 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu TR-IsBEY
Kataloglama Dili tur
Değştiren Kurum TR-IsBEY
041 ## - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu tur
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası LB 1140.25
Cuttur Numarası .O64 2013
090 ## - YEREL YER NUMARASI
Yerel Yer Numarası LB 1140.25 .O64 2013
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Önder, Alev.
245 1# - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Sürdürülebilir çocuk gelişimi :
Alt Eseradı vb. okul öncesinde etkinliklerle çevre eğitimi /
Sorumluluk Bildirimi Alev Önder , Banu Özkan.
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ
Basım Bildirimi 1. bs.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri Ankara:
Yayınevi Anı,
Yayın Tarihi 2013.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 216 s. ;
Boyutları 23 cm.
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Kaynakça ve dizin vardır.
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu BÖLÜM I
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Çevre eğitimi
Genel Alt Konu Çalışma ve öğretim (Okul öncesi).
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Environmental sciences
Genel Alt Konu Study and teaching (Preschool).
700 ## - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Özkan, Banu
İlişkili Terim yaz.
9 (RLIN) 51356
902 ## - LOCAL DATA ELEMENT B, LDB (RLIN)
a 18585
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Koha item type Books
900 ## - YEREL BİLGİ
Kontrol Mehmet Faruk Akgül
520 ## - ÖZET NOTU
-- ÇEVREYLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR 1
-- Çevre 3
-- Çevrenin Katmanlan 3
-- BÖLÜM II
-- İNSAN ÇEVRE İLİŞKİSİ 7
-- insan ve Çevre Arasındaki Karşılıklı İlişki 9
-- Çevrenin insan ve Davranışlan Üzerindeki Etkisi 9
-- insanın Çevre Üzerindeki Etkileri 13
-- BÖLÜM III
-- ÇEVRE BİLİNCİ 15
-- Çevre Bilinci ve Tarihsel Gelişimi 17
-- Türkiye'de Çevre Bilincinin ve Hareketinin Gelişimi 19
-- BÖLÜM IV
-- ÇEVREYİ TEHDİT EDEN UNSURLAR 21
-- Çevreyi Tehdit Eden Unsurlar 23
-- Çevre Kirliliği 23
-- Hava Kirliliği 26
-- Hava Kirliliğinin insan Sağlığı Üzerindeki Etkileri 27
-- Su Kirliliği 28
-- Toprak Kirliliği 29
-- Atıklardan Doğan Kirlilik 30
-- Gürültü Kirliliği 30
-- Görüntü Kirliliği 31
-- Küresel Isınma 31
-- Erozyon 33
-- Asbest Kullanımı 35
-- Radon Gazı ve Zararlan 36
-- Çevre Koruma ve Doğal Yaşamı Destekleyen Sivil Toplum Kuruluşları 37
-- BÖLÜM V
-- SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 41
-- Sürdürülebilirlik ve Çevre Eğitimi 43
-- Sürdürülebilirlik Nedir? 43
-- Sürdürülebilirliğin Tarihçesi 44
-- BÖLÜM VI
-- HOLİSM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 47
-- Holistik Yaklaşım ve Sürdürülebilirlik 49
-- BÖLÜM VII
-- SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇOCUK GELİŞİMİ 53
-- Sürdürülebilir Çocuk Gelişimi 55
-- Günümüz Çocukların Sürdürülebilir Gelişimi İçin Çevre 56
-- Sürdürülebilir Çocuk Gelişimi İçin Fiziksel Çevre 56
-- Fiziksel Çevre Koşullan ve Çocuk Sağlığı 56
-- Sosyal Çevre Koşullan ve Çocuk Sağlığı 58
-- Sürdürülebilir Çocuk Gelişimi İçin Aile İçi İletişim 58
-- İletişime Yeterli Zamanın Ayrılması 59
-- Sevgi Temelli İletişim 60
-- İki Yönlü İletişim 61
-- İletişimde Olumlu Yaklaşım 63
-- Empatik İletişim 64
-- Birbirini Var Eden İletişim 65
-- Varlığını Koşulsuz Kabul Etmek 66
-- Çok Yakın İlişkilerde Bile Diğer insana Özel Bir Alan Bırakmak 66
-- Yeni Atılımlann, Yeni Girişimlerin Desteklenmesi 66
-- Çocuğu Var Etmek 67
-- Sözlü ve Sözsüz iletişim 68
-- Çocukla Konuşmak 69
-- Etkili Bir Dinleyici Olmak 70
-- Sürdürülebilir Çocuk Gelişimi İçin Okul Ortamında iletişim 71
-- Geleceğin Çocuklarının Sürdürülebilir Gelişimi İçin Çevre 75
-- BÖLÜM VIII
-- SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇOCUK GELİŞİMİ İÇİN ÇEVRE EĞİTİMİ 77
-- Çevre Eğitimi 79
-- Çevre Eğitiminin Tarihçesi 81
-- Türkiye' de Çevre Eğitimi 82
-- Bazı Ülkelerde Çevre Eğitimi 87
-- BÖLÜM IX
-- ÇEVRE İLGİLİ PROJELER 95
-- Ulusal Projeler 97
-- Uluslararası Projeler 102
-- BÖLÜM X
-- OKUL ÖNCESİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ 107
-- Okul Öncesinde Çevre Eğitimi 107
-- Çevre Eğitimi Niçin Önemlidir? 111
-- Okul Öncesi Eğitimde Çevre Eğitiminin Amaçlan 112
-- Okul Öncesinde Çevre eğitiminde Dikkat Edilecek İlkeler 114
-- bölüm XI
-- ÇEVRE EĞİTİMİNDE FARKLI MODEL VE YAKLAŞIMLAR 117
-- Çevre Eğitiminde Farklı Modeller ve Yaklaşımlar 119
-- Rousseau'nun Eğitim Anlayışı 119
-- Dewe/in Eğitim Anlayışı 120
-- Montessori Yöntemi 120
-- Regjo Emilia Yöntemi 122
-- VValdorf Yöntemi 123
-- BÖLÜM XII
-- OKUL ÖNCESİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİ 125
-- Okul Öncesinde Çevre Eğitimi Etkinlikleri 127
-- Ayçanın Kedisi 127
-- Suyun Öyküsü 129
-- Çöpler Çöp Kutusuna 132
-- Tohumların Rüzgar İle Nasıl Saçıldıklannı İnceleme 133
-- Rüzgar Gücünü Gözleme 135
-- Hava Durumu Tablosu Yapalım 136
-- Böcek Yakalama Oyunu 137
-- Hayvanların Ayak izleri 138
-- Minyatür Sebze Bahçesi 139
-- Havda Bulunan Kirler 140
-- Asit Yağmurları 141
-- Av Oyunu 142
-- Yapraklan Renklerine Göre Eşleştirme 144
-- Kelebekler 145
-- Toprakta ve Suda Hava Var Mıdır? 147
-- Bir Yer Seçelim ve Resmini Yapalım 148
-- Volkanlar 149
-- Sessiz Sinema Oyunu 150
-- Toprağı Keşfedin 151
-- Ağaçlar ve Tohumlar 153
-- Çiçek Koklamak 155
-- Geri Dönüşüm 156
-- Geri Dönüşümlü Kağıt Yapımı 158
-- Şişedeki Bahçe 159
-- Bitkiler ve Su 160
-- Toprağın İçi 161
-- Yaprak Koleksiyonu Yapalım 162
-- Havadaki Su Buhan 163
-- Erime ve Donma 164
-- Süngerden Bahçe Yapımı 165
-- Yapay Göl 166
-- Bahçe Yapımı 167
-- Kağıt Tırtıl 168
-- Güneşsiz Bitki Yetiştirme 169
-- Dört Mevsim Ağacı Yapalım 170
-- Bulut Yapalım 171
-- Doğa Çevre Kirliliği 172
-- Sihirli Bahçem 173
-- Suları Temizleyen Makine 174
-- Ağaçla Tanış 175
-- Ben Kimim? 176
-- Mevsim Oyunu 177
-- Geri Dönüşüm 178
-- Hava Temiz mi? 179
-- Durgun Suda Neler Var? 180
-- Doğa Kaşifi 181
-- Çevremizi Koruyalım 183
-- Ağaç Yetiştirelim 184
-- Suyla Kayan Topraklar 155
-- Sel Nasıl Oluşur? 187
-- Toprakla Resim Yapalım 188
-- Ağacına Sarıl 190
-- Ormanda Fırtına Draması 192
-- Büyüyen Tohumlar Draması 194
-- Yağmur Sesi Oluşturalım 196
-- Çamur Nasıl Oluşur? 199
-- Mikroplar 201
-- Bitkiler Nasıl Büyür? 202
-- Az Tüketelim 203
-- Gökkuşağı Yapalım 204
-- Yangın Söndürme Aracı Yapalım 205
-- Hava Akımı 206
-- Rüzgar Gücü 207
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Koha sıralama için normalleştirilmiş sınıflandırma Kredi için değil Koha itemnumber (otomatik oluşturulmuş) Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Kodlanmış Konum Niteleyicisi Maliyet, Alış Fiyatı Para Birimi Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirbaş Numarası Son Görülme Tarihi Son Kontrol Tarihi Fatura Tarihi Gizli Not / Satın Alma Notu Materyal Türü
    Library of Congress Classification   LB114025 O64 02013   18904 Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi 01/03/2019 Satınalma Genel Derme 23.23 Türk Lirası   LB 1140.25 .O64 2013 00018585 01/03/2019 01/03/2019 04/09/2022 Prefix Books