Advertising by design :generating and designing creative ideas across media / (Record no. 13769)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 03571na a2200301 4500
001 - KONTROL NUMARASI
Control Dosyası 16597
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı KOHA_mirakil
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20220831234512.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 161213b tu 000 0
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9780470362686 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu TR-IsBEY
Kataloglama Dili tur
Değştiren Kurum TR-IsBEY
041 ## - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu eng
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası HF 5823
Cuttur Numarası L23 2010
090 ## - YEREL YER NUMARASI
Yerel Yer Numarası HF 5823 L23 2010
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Landa, Robin.
245 1# - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Advertising by design :generating and designing creative ideas across media /
Sorumluluk Bildirimi Robin Landa.
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ
Basım Bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri Hoboken, N.J.:
Yayınevi John Wiley & Sons,
Yayın Tarihi 2010.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. xv, 271 p. :
Diğer fiziki detaylar ill. (chiefly col.) ;
Boyutları 28 cm
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Includes bibliographical references and index
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu What is advertising? -- The purpose of advertising --Case study: youth reckless driving prevention -- Showcase: "gotta love it" / Tom Clark -- Who creats advertising? -- Ethics -- The project process - Six phases -- Case study: behind the scenes: MoMA / Tim Burton exhibition, big spaceship -- Showcase: Bill Schwab, the gate worldwide -- Creative thinking -- Tools that stimulate creative thinking -- Showcase: interview with Rosie Arnold -- The brand idea -- The big idea -- The brand idea -- Case study : renegade -- Showcase: interview with Kevin Roberts -- The big idea -- Idea kickoff: the six essential questions -- Thinking creatively: more points of departure for conceptualization -- Let's end this discussion of idea generation with a question -- Copywriting -- Which comes first: the line or the visual? -- Conventions -- Writing creatively -- Style -- The writing process -- Feed your writing -- Approaches -- Deconstructing model frameworks - - How to convey the advertising message -- Approaches -- Typography and visualization -- Designing with type -- Visualization -- Images -- Basics of visualizig form -- Integration type and image -- Showcase: Robynne Raye -- Composition -- What is composition? -- The basic compositional structures -- Basic design principles -- Case study: schematic touchwall -- Directing the viewer through a composition -- Multiple pages and modularity -- The grid -- Visual basic for screen-based media motion -- Campaigns and storytelling -- What is a campaign, and what makes it effective? -- Case study: mini covert -- Storytelling -- Showcase: the power of story -- Grabbing attention -- Designing for print -- Print basics -- Considerations for print -- Designing for motion, broadcase, and broadband -- And now a word from our sponsors ... -- Basics for screen-based media -- Basics considerations for motion -- Basic considerations for TV, videos, and web films -- Videos -- Motion and motion graphics -- Designing for web sites -- Web sites -- Web site basics -- Web site development -- Platforms/owned media -- Case study: digital, "swaggerize me" -- Designing for mobile advertising -- Mobile advertising basics -- Case study: storyboard, Sony Ericsson "big screen" -- Consideratios for mobile advertising -- Case study: urbandaddy, the next move iphone application -- Designing for social media and unconventional marketing -- Considerations for social media -- Viral intent -- Unconventional advertising -- Considerations for unconventional advertising -- Interview with Richard Binhammer -- Case study: Panasonic "share the air" campaign.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Creative ability in business
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Advertising
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad İşletmelerde yaratıcılık yeteneği.
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Reklam.
902 ## - LOCAL DATA ELEMENT B, LDB (RLIN)
a 15752
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Library of Congress Classification
Koha item type Books
900 ## - YEREL BİLGİ
Kontrol Mehmet Faruk Akgül
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Koha sıralama için normalleştirilmiş sınıflandırma Kredi için değil Koha itemnumber (otomatik oluşturulmuş) Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Kodlanmış Konum Niteleyicisi Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirbaş Numarası Son Görülme Tarihi Son Kontrol Tarihi Fatura Tarihi Materyal Türü
    Library of Congress Classification   HF5823 L23 02010   16057 Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi Beykoz Üniversitesi Kütüphanesi 13/12/2016 Satınalma Özel Derme   HF 5823 L23 2010 00015752 13/12/2016 13/12/2016 04/09/2022 Books