Müşteri ilişkileri eğitimi Müşteri beklentilerinin ötesinde kaliteli hizmet
Taşkın, Erdoğan
Müşteri ilişkileri eğitimi Müşteri beklentilerinin ötesinde kaliteli hizmet Erdoğan Taşkın. - 3.bs. - İstanbul : Papatya Yayıncılık, 2005. - XI, 280 s. 21 cm.
Kaynakça ve dizin vardır.
975679710X
Customer services
Müşteri hizmetleri
Customer relations
Müşteri ilişkileri
HF5415.5 / .T375 2005
Müşteri ilişkileri eğitimi Müşteri beklentilerinin ötesinde kaliteli hizmet Erdoğan Taşkın. - 3.bs. - İstanbul : Papatya Yayıncılık, 2005. - XI, 280 s. 21 cm.
Kaynakça ve dizin vardır.
975679710X
Customer services
Müşteri hizmetleri
Customer relations
Müşteri ilişkileri
HF5415.5 / .T375 2005